Життя за власним планом. Нова комунікація для FJORD

Київський девелопер ENSO розробляє, реалізує і керує проєктами в сфері житлової та комерційної нерухомості. У компанії багато різних проєктів, та комплекс FJORD для забудовника — особливий. Для нього агентство креативних рішень Grape створило нову візуальну комунікацію.

Комплекс розташований у престижному районі Києва — Печерському. Неподалік від центру, з розвиненою інфраструктурою. Житловий комплекс має неординарну будову: він складається з 9 каскадів з окремими входами, видовими терасами та внутрішньою закритою територією з арт- і кінетичними об’єктами.

У Grape зрозуміли, що різноманітність, каскадність і неординарність FJORD у всьому — від кількості поверхів до планувань квартир і зон відпочинку. Тут майже кожна квартира, кожен балкон мають нестандартне планування.

Так і виникла ідея про «Планування на кожен план».

Адже люди живуть планами: планами переїхати, завести собаку, почати бігати з понеділка.

А у FJORD на кожен план підберуть своє планування.

Життя за власним планом. Нова комунікація для FJORD
Життя за власним планом. Нова комунікація для FJORD

Читайте також: як був придуманий маркетинг житлової нерухомості в Києві — інтерв’ю з засновниками агентства Brain Tank.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

WARC підраховує, як часто креативна робота є водночас ефективною

Спираючись на дані свого рейтингу, платформа WARC вирішила з’ясувати, чи існує кореляція між ефективністю та відзначеною нагородами креативністю.