• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Згоріла ялинка та огудні пісні: кампанії з добірки Cannes Lions, які суперечать різдвяним традиціям

10 Грудня, 2021
Час прочитання: 4 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Відколи у 2013 році мережа Harvey Nichols своїм Sorry I Spent It On Myself похитнула уявлення про те, якою має бути різдвяна кампанія, дедалі більше брендів стали наважуватися на кампанії, які суперечать різдвяним традиціям. Ми пропонуємо вашій увазі шість кампаній з добірки Cannes Lions, які обрали прагматичний (а часом навіть доволі цинічний) підхід до зимових свят.

Xmess (Essity, AMV BBDO London, 2021)

Коли в кота з дупи доводиться витягати ялинковий дощик, подарований небожеві дрон прилітає вам прямо в обличчя, а індичка до святкового стола розмазується по всій підлозі — настає зоряний час паперових рушників Plenty. А ми робимо висновок, що навіть різноманітні халепи можна показати з гумором.

The Cheapest Christmas Ad (Lidl, Proximity Dusseldorf, 2018)

«Різдво не мусить влітати в копійчину», ось яким є послання ролика від мережі супермаркетів Lidl. Це відео є навмисно бюджетною пародією славнозвісного ролика від мережі-конкурента Edeka, який вийшов роком раніше. Такому лоу-фай ролику вдалося і глядачів розсмішити, і шпильку в бік конкурентів пустити, і дотепно донести послання про низькі ціни.

The Burnt Christmas Tree (Red Cross, DDB Sydney, 2020)

На Різдво 2019 чимало австралійських родин опинилися без даху над головою через надзвичайно спустошливий сезон стихійних пожеж. Тому, щоб привернути увагу широкого загалу до цієї проблеми і спонукати до допомоги потерпілим, Товариство Червоного Хреста звело «згорілу ялинку», зроблену з речей, зібраних на згарищах. Тобто навіть у нашому дедалі більш оцифрованому світі ефективна outdoor-інсталяція здатна зупинити людей на півкроці та закликати їх до дій.

Spare The Act (Dixons, AMVBBDO London, 2016)

Якщо ви не хочете на Різдво знову отримати косметику в подарунок, це треба якось донести до рідних та близьких. А що може бути зрозумілішим за велетенський білборд? Тому ритейлер побутової техніки Dixons запросив людей поділитися онлайн своїми бажаннями щодо різдвяного подарунка, вказавши, від кого вони цей подарунок хочуть отримати і де цього потенційного обдаровувача можна застати. Після чого в ході масової персоналізованої кампанії ці побажання з’явилися на відповідних місцях для зовнішньої реклами. Що особливо варто відзначити — своєю актуальністю така реклама завдячує саме точному вибору локації.

Piano (Jetblue, Mullenlowe New York, 2018)

Як показує досвід, коли на свята родичі приїздять погостювати, витримати їх можна щонайбільше днів зо три. А потім хочеться тікати від них світ за очі. Саме це й запропонувала доведеним до відчаю людям американська авіалінія Jetblue до зимових свят — настільну гру, до якої додавався реальний квиток на літак. Тобто переможець цієї гри міг одразу вхопити свою валізу та помахати ручкою любим родичам. Це — ще один приклад, як можна кумедно сказати про наболіле і закинути аудиторії ідею про святкову подорож.

Silence The Critics (IKEA, Mother London, 2020)

Перший різдвяний ролик IKEA у Великобританії спирається на те влучне спостереження, що ми рідко буваємо задоволені своєю оселею, коли чекаємо до себе гостей. Про це в ролику й заспівали реп фарфорові овечки, пластиковий динозавр та інший хатній декор. Такий нетиповий підхід до кампанії, огудні пісні якої явно суперечать різдвяним традиціям, привернув до мережі IKEA неабияку увагу.

Джерело


Читайте також:

Кращі різдвяні кампанії минулих років, за версією організаторів Cannes Lions.

31+7: зарубіжні та вітчизняні різдвяні кампанії 2020.

Теги: гуморкампаніїкреативмаркетинг і комунікаціїріздво

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?
М'язи

Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?

15 Липня, 2025
Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму
Відповідальність

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму

16 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.