Жюри индустриальной вертикали фестиваля WOW DONE AWARDS

Лучшие индустриальные решения отрасли оценят маркетинг-директора и руководители коммуникационных агентств лидирующих компаний.

Данный состав жюри будет оценивать индустриальную вертикаль конкурса, отмечая не только оригинальность коммуникационного решения, но и его результативность для конкретного вида товаров, услуг, или для бренда и кампании.

Состав жюри индустриальной вертикали WOW DONE AWARDS:

·         Janis Spogis, директор по маркетингу Tele2, Латвия

·         Margaret Grigsby, директор по развитию в Латинской Америке Worldwide Partners, Коста-Рика

·         Антон Мельников, CCO агентства e:mg, Россия

·         Наталья Косаревич, директор по торговому маркетингу и бизнес системам Ферреро Украина

·         Олег Антоненко, директор по маркетингу Чумак, Украина

·         Олег Бертуш, генеральный директор Momentum, Украина

·         Сергей Старуш, генеральный директор Media Arts Group Ukraine

·         Татьяна Светлова, начальник департамента маркетинговых коммуникаций Kyivstar, Украина

 

Следуя слогану фестиваля «Вечно везти не будет!» оргкомитет рекомендует тщательно оформлять проекты и не тянуть с регистрацией, ведь дедлайн уже 20 февраля.

 Зарегистрировать и загрузить работы можно на сайте фестиваля. А по вопросам участия пишите в Оргкомитет фестиваля:  [email protected] (Екатерина Грабовская), [email protected] (Ольга Подгорская) или звоните +38 (044) 490 90 30.

 

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...