Publicis Groupe Ukraine запрошує молодих креаторів взяти участь у Power of Young 

Твій проект – Творчий? Унікальний? Технологічний? Це можна назвати сучасною формою комунікації? Тоді він для Power of Young! Мерщій заповнюй заявку на: http://PYevent.com.ua/. Тепер у тебе немає жодних відмазок та виправдань приховувати свою креативність. 

З Power of Young  ти матимеш шанс знайти однодумців та пройти стажування у в одній із креативних агенцій Publicis Groupe Ukraine – Leo Burnett, Publicis або Saatchi & Saatchi. Це та сама можливість увірватися у креативну спільноту та попрацювати у великій міжнародній компанії! 

Взяти участь у Power of Young може будь-який цікавий експериментальний проект зі свіжим поглядом на комунікацію, який доносить певний меседж та підпадає під одну або кілька визначених категорій: CONCEPTUAL COMMUNICATION (оповідання та сучасна поезія, проект), VISUAL COMMUNICATION (постер, графічний дизайн), MUSIC AND SOUND COMMUNICATION (музичний твір, звуковий дизайн) та VIDEO AND MOTION COMMUNICATION (короткометражка, анімація). Це може бути  додаток, веб-сайт, івент, кросмедійна платформа, текстовий твір, ілюстрація, постер, гіфка, логотип, музичний трек, короткометражний чи анімаційний фільм тощо. Детальніше про кожну з категорій читай на сайті.

Заявки можна надсилати до 15 листопада на сайті Power of Young    http://PYevent.com.ua/

Слідкуй за новинами Power of Young на сторінці у FB.

Медійну підтримку заходу здійснює агенція Spark Foundry, що також входить до складу комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

Пандемічна комунікація бренду: швидке реагування, планування, релевантність

Про стратегію поведінки брендів під час надзвичайної ситуації, якою стала пандемія короновірусу, розповідають Сhief Еxecutive Оfficer в MullenLowe Adventa Світлана ...

Гонщики «Формули-1» вийшли на віртуальну трасу (і не лише вони)

Оскільки нинішній спортивний сезон було призупинено, організатори «Формули-1», щоб фанати та гонщики не скучили, перенесли перегони на віртуальну трасу.

Гравець під ніком «Знижка»: мережа KFC влаштувала полювання в грі Fortnite

Мережа KFC влаштувала полювання в онлайн-грі Fortnite, метою якого було перемогти п’ять кращих професійних гравців кіберспорту, щоб виграти знижки.