Publicis Groupe Ukraine запрошує молодих креаторів взяти участь у Power of Young 

Твій проект – Творчий? Унікальний? Технологічний? Це можна назвати сучасною формою комунікації? Тоді він для Power of Young! Мерщій заповнюй заявку на: http://PYevent.com.ua/. Тепер у тебе немає жодних відмазок та виправдань приховувати свою креативність. 

З Power of Young  ти матимеш шанс знайти однодумців та пройти стажування у в одній із креативних агенцій Publicis Groupe Ukraine – Leo Burnett, Publicis або Saatchi & Saatchi. Це та сама можливість увірватися у креативну спільноту та попрацювати у великій міжнародній компанії! 

Взяти участь у Power of Young може будь-який цікавий експериментальний проект зі свіжим поглядом на комунікацію, який доносить певний меседж та підпадає під одну або кілька визначених категорій: CONCEPTUAL COMMUNICATION (оповідання та сучасна поезія, проект), VISUAL COMMUNICATION (постер, графічний дизайн), MUSIC AND SOUND COMMUNICATION (музичний твір, звуковий дизайн) та VIDEO AND MOTION COMMUNICATION (короткометражка, анімація). Це може бути  додаток, веб-сайт, івент, кросмедійна платформа, текстовий твір, ілюстрація, постер, гіфка, логотип, музичний трек, короткометражний чи анімаційний фільм тощо. Детальніше про кожну з категорій читай на сайті.

Заявки можна надсилати до 15 листопада на сайті Power of Young    http://PYevent.com.ua/

Слідкуй за новинами Power of Young на сторінці у FB.

Медійну підтримку заходу здійснює агенція Spark Foundry, що також входить до складу комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Маркетинг как бизнес-цикл: как действовать во время рецессии

Маркетинг как бизнес-цикл: как действовать во время рецессии

Вероника Лавска, Партнер Lavska Story PR Agency, об антикризисных коммуникациях: на что опереться во время надвигающегося кризиса и что кардинально ...

Новые потребители пост-карантинной экономики. Что нужно знать о поколении Z? (Инфографика)

Сегодня каждый третий человек на планете рожден после 2000 года. Именно они будут диктовать условия в ближайшую новую эпоху – ...

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.