#ЗбеРись та поділись: Crello створив постери на підтримку програми «Врятуємо рись!»

Український онлайн-редактор графіки Crello створив інформаційний проєкт #ЗбеРись, що має на меті показати українцям, яким чином можна зберегти рідкісну популяцію євразійської рисі, яких в Карпатах та на Поліссі залишилось близько 500 особин

 «Цього року WWF Україна розпочав програму «Врятуємо рись!», яку підтримали міжнародні організації та  програма «Разом за природу». Наша команда вирішила теж посприяти проекту і допомогти захистити найбільшу дику кішку Європи. Дизайнери Crello розробили яскраві шаблони для плакатів та публікацій у соцмережах із базовими правилами, як поводитися у місцях, де трапляється рись, щоб їй не зашкодити, – розповідає керівник проекту Сrello Назар Бегень. – Кожен охочий може відкрити будь-який із семи дизайнерських шаблонів #ЗбеРись, редагувати його та завантажувати для друку або розповсюдження у соцмережах чи на сайтах і таким чином підтримати ініціативу».

 Мета програми «Врятуємо рись!» – зібрати дані про стан і чисельність популяції рисі та уберегти цю тварину від вимирання. Щоб провести дослідження на усіх важливих територіях поширення рисі, потрібно зібрати ще 400 000 гривень. Ці кошти будуть спрямовані на придбання щонайменше 30 додаткових фотопасток, які допоможуть зафіксувати рись у природі, забезпечення зоологів і екологів необхідним спорядженням і паливом для проведення моніторингу у віддалених лісових районах, а також на обробку отриманих даних.

«Програма «Разом за природу»  ініційована ТМ “Моршинська” вже третій рік поспіль підтримує ініціативи WWF Україна. Завдяки нашому спільному конкурсу «Символ Карпат» – рись було обрано символом Карпат, а цієї осені про наш проект дізналась вся Україна завдяки льодовій інсталяції в центрі Києва та встановленню скульптури рисі у Моршині, – розповідає представник проекту Марина Соловйова. – Наша наступна ціль – інформаційна кампанія, яка має навчити українців базовим правилам, які допоможуть вберегти рись від зникнення».

Щоб підтримати проект, ви можете:

зробити внесок на сайті WWF Україна: http://wwf.ua/savelynx/

ознайомитися з правилами, які допоможуть врятувати рись: https://crello.com/save-lynx/

Ілюсрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ringostat запускает исследование о том, как бизнес выходит из карантина

Ringostat запускает исследование о том, как бизнес выходит из карантина

Платформа коллтрекинга, телефонии и сквозной аналитики Ringostat запускает исследование о том, как бизнес выходит или уже вышел из карантина. И ...

Опрос Kwendi Media Audit: пандемия привела к снижению ожиданий от медиаинфляции в 2020 году

В рамках регулярной инициативы команда Kwendi Media Audit консолидировала прогнозы медиаинфляции от экспертов рынка. Данные опроса приведены в виде среднего ...

Teva і Havas Digital Kyiv створили чат-бот емоційної підтримки

Більшість з нас щодня піклується про здоров’я близьких людей. За даними Teva, понад 40% дорослого населення у світі бере на ...

Алек Барр, head of experience and service design в CHE Proximity, розмірковує про те, як змінилась робота представників креативних індустрій через пандемію.

Робота 3.0: як завдяки кризі ми стаємо свідками народження нової робочої моделі

Алек Барр, head of experience and service design в австралійському офісі CHE Proximity, розмірковує про те, які кардинальні зміни принесла пандемія ...

Реклама Apple AirPods, знята у Києві, здобула «золото» премії Shots Awards 2020

Реклама Apple AirPods, знята у Києві, здобула «золото» Shots Awards 2020

Про це йдеться на офіційному сайті Shots Awards. Ролик під назвою «Bounce» переміг у номінації «Телевізійна реклама року, що триває понад хвилину». ...

Програма Ukrainian Creative Stories 2020

Програма Ukrainian Creative Stories 2020

Ukrainian Creative Stories 2020 представляє програму, яка відбудеться 28-29 травня в режимі прямих онлайн-трансляцій на ресурсах Всеукраїнської Рекламної Коаліції, а ...