Український онлайн-редактор графіки Crello створив інформаційний проєкт #ЗбеРись, що має на меті показати українцям, яким чином можна зберегти рідкісну популяцію євразійської рисі, яких в Карпатах та на Поліссі залишилось близько 500 особин

 «Цього року WWF Україна розпочав програму «Врятуємо рись!», яку підтримали міжнародні організації та  програма «Разом за природу». Наша команда вирішила теж посприяти проекту і допомогти захистити найбільшу дику кішку Європи. Дизайнери Crello розробили яскраві шаблони для плакатів та публікацій у соцмережах із базовими правилами, як поводитися у місцях, де трапляється рись, щоб їй не зашкодити, – розповідає керівник проекту Сrello Назар Бегень. – Кожен охочий може відкрити будь-який із семи дизайнерських шаблонів #ЗбеРись, редагувати його та завантажувати для друку або розповсюдження у соцмережах чи на сайтах і таким чином підтримати ініціативу».

 Мета програми «Врятуємо рись!» – зібрати дані про стан і чисельність популяції рисі та уберегти цю тварину від вимирання. Щоб провести дослідження на усіх важливих територіях поширення рисі, потрібно зібрати ще 400 000 гривень. Ці кошти будуть спрямовані на придбання щонайменше 30 додаткових фотопасток, які допоможуть зафіксувати рись у природі, забезпечення зоологів і екологів необхідним спорядженням і паливом для проведення моніторингу у віддалених лісових районах, а також на обробку отриманих даних.

«Програма «Разом за природу»  ініційована ТМ “Моршинська” вже третій рік поспіль підтримує ініціативи WWF Україна. Завдяки нашому спільному конкурсу «Символ Карпат» – рись було обрано символом Карпат, а цієї осені про наш проект дізналась вся Україна завдяки льодовій інсталяції в центрі Києва та встановленню скульптури рисі у Моршині, – розповідає представник проекту Марина Соловйова. – Наша наступна ціль – інформаційна кампанія, яка має навчити українців базовим правилам, які допоможуть вберегти рись від зникнення».

Щоб підтримати проект, ви можете:

зробити внесок на сайті WWF Україна: http://wwf.ua/savelynx/

ознайомитися з правилами, які допоможуть врятувати рись: https://crello.com/save-lynx/

Ілюсрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«ЛЮКС» відзначає 20 років на ринку України новим роликом та оновленим дизайном

У березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», присвячена святкуванню 20-річчя присутності бренду на ринку України. У ...

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...