#ЗбеРись та поділись: Crello створив постери на підтримку програми «Врятуємо рись!»

Український онлайн-редактор графіки Crello створив інформаційний проєкт #ЗбеРись, що має на меті показати українцям, яким чином можна зберегти рідкісну популяцію євразійської рисі, яких в Карпатах та на Поліссі залишилось близько 500 особин

 «Цього року WWF Україна розпочав програму «Врятуємо рись!», яку підтримали міжнародні організації та  програма «Разом за природу». Наша команда вирішила теж посприяти проекту і допомогти захистити найбільшу дику кішку Європи. Дизайнери Crello розробили яскраві шаблони для плакатів та публікацій у соцмережах із базовими правилами, як поводитися у місцях, де трапляється рись, щоб їй не зашкодити, – розповідає керівник проекту Сrello Назар Бегень. – Кожен охочий може відкрити будь-який із семи дизайнерських шаблонів #ЗбеРись, редагувати його та завантажувати для друку або розповсюдження у соцмережах чи на сайтах і таким чином підтримати ініціативу».

 Мета програми «Врятуємо рись!» – зібрати дані про стан і чисельність популяції рисі та уберегти цю тварину від вимирання. Щоб провести дослідження на усіх важливих територіях поширення рисі, потрібно зібрати ще 400 000 гривень. Ці кошти будуть спрямовані на придбання щонайменше 30 додаткових фотопасток, які допоможуть зафіксувати рись у природі, забезпечення зоологів і екологів необхідним спорядженням і паливом для проведення моніторингу у віддалених лісових районах, а також на обробку отриманих даних.

«Програма «Разом за природу»  ініційована ТМ “Моршинська” вже третій рік поспіль підтримує ініціативи WWF Україна. Завдяки нашому спільному конкурсу «Символ Карпат» – рись було обрано символом Карпат, а цієї осені про наш проект дізналась вся Україна завдяки льодовій інсталяції в центрі Києва та встановленню скульптури рисі у Моршині, – розповідає представник проекту Марина Соловйова. – Наша наступна ціль – інформаційна кампанія, яка має навчити українців базовим правилам, які допоможуть вберегти рись від зникнення».

Щоб підтримати проект, ви можете:

зробити внесок на сайті WWF Україна: http://wwf.ua/savelynx/

ознайомитися з правилами, які допоможуть врятувати рись: https://crello.com/save-lynx/

Ілюсрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...