Завтра – финальный дедлайн подачи работ на WOW DONE AWARDS

И уже в понедельник 2 марта начинается работа жюри фестиваля, после чего перед проведением Конференции Best Marketing Practices Председатели двух составов соберутся для обсуждения результатов судейства и определения обладателей наград фестиваля, Best of contest и Grand Prix.

WOW DONE AWARDS  входит в рейтинг креативности агентств Украины, России и Белоруссии, поэтому участие в фестивале существенно может поднять позиции агентств в рейтинге.

 Более того конкурсные стандарты WOW DONE AWARDS максимально «адаптированы» под конкурсные правила самых престижных международных фестивалей, что позволит считать результаты этого немедийного маркетингового фестиваля своеобразным testdrive для конкурсных работ перед участием в соревнованиях более высокого уровня наград.

 19 и 20 марта ждем всех на конференции Best Marketing Practices, а 20 марта вечером – на Церемонии награждения победителей фестиваля. Чтобы приобрести аккредитации, регистрируйтесь на сайте Best Marketing Practices.

 Only when people say WOW, the jury will say DONE!

 Не забывайте, у вас есть всего лишь пару дней для уточнений и вопросов к оргкомитету фестиваля[email protected] (Екатерине Грабовской), [email protected] (Ольге Подгорской) или звоните +38 (044) 490 90 30.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.