• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Завірусуй свою ідею! TABASCO створили концепт для XIV Remarketing

9 Вересня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Завірусуй свою ідею! TABASCO створили концепт для XIV Remarketing
Share on FacebookShare on Twitter

17 вересня відбудеться XIV Міжнародний рекламно-маркетинговий фестиваль Remarketing. Агентство TABASCO стало креативним партнером масштабного івенту, створивши концепцію для комунікації у цьому році.

Найпопулярніші та ефективні бренди знають, що без комунікації, яка дійсно залучає, привернути увагу споживачів дуже складно. Тому сьогодні lovemark компанії є вірусною версією емоцій і вражень, які потрапляють в організм споживача. Щоб бути номером один, бренд повинен якомога краще завірусити свою маркетингову ідею і концепцію, донести їх до найпотаємніших клітинних структур організму. Ідея — це вірус, а організм, куди вони проникають — соціум. Ця концепція і стала платформою для комунікації конференції «XIV Remarketing».

Сергій Артеменко, Group Head TABASCO:

«У цьому році ми вирішили переключитися з вірусів реальних на віруси рекламні. Весь формат XIV Remarketing буде побудований у стилістиці лабораторії з вивчення вірусних комунікацій та ідей, а учасники буквально під мікроскопом будуть розглядати приклади вірусів, які свого часу захопили весь світ. Сподіваємося, що учасники вийдуть з конференції дипломованими рекламними вірусологами, готовими заряджати та заражати своїм креативом усіх навколо».

Нагадаємо, що фестиваль Remarketing є одним з найбільших заходів Східної України. Головна мета фестивалю — створення ком’юніті для комунікації між фахівцями з різних сфер маркетингу. Програма та склад спікерів фестивалю змінюється щороку і формується відповідно до актуальної проблематики маркетингового ринку.

Щорічно захід відвідує понад 500 учасників, серед яких фахівці в області реклами, маркетингу, PR, дизайну, а також топові креативні директори і власники бізнесу.


Читайте також:

Вплив інфляції на рекламний ринок

Чотири рекламні кампанії, які отримали нагороди Gerety Awards 2021

Теги: конкурскреативстратегії

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

У травні в Україні стартувала ініціатива, яка швидко вийшла на національний рівень: кампанія «За маму. За тата. За Третю штурмову!», запущена фондом «Підтримай Третю штурмову», за перші 1,5 місяці зібрала...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.