17 вересня відбудеться XIV Міжнародний рекламно-маркетинговий фестиваль Remarketing. Агентство TABASCO стало креативним партнером масштабного івенту, створивши концепцію для комунікації у цьому році.
Найпопулярніші та ефективні бренди знають, що без комунікації, яка дійсно залучає, привернути увагу споживачів дуже складно. Тому сьогодні lovemark компанії є вірусною версією емоцій і вражень, які потрапляють в організм споживача. Щоб бути номером один, бренд повинен якомога краще завірусити свою маркетингову ідею і концепцію, донести їх до найпотаємніших клітинних структур організму. Ідея — це вірус, а організм, куди вони проникають — соціум. Ця концепція і стала платформою для комунікації конференції «XIV Remarketing».
Сергій Артеменко, Group Head TABASCO:
«У цьому році ми вирішили переключитися з вірусів реальних на віруси рекламні. Весь формат XIV Remarketing буде побудований у стилістиці лабораторії з вивчення вірусних комунікацій та ідей, а учасники буквально під мікроскопом будуть розглядати приклади вірусів, які свого часу захопили весь світ. Сподіваємося, що учасники вийдуть з конференції дипломованими рекламними вірусологами, готовими заряджати та заражати своїм креативом усіх навколо».
Нагадаємо, що фестиваль Remarketing є одним з найбільших заходів Східної України. Головна мета фестивалю — створення ком’юніті для комунікації між фахівцями з різних сфер маркетингу. Програма та склад спікерів фестивалю змінюється щороку і формується відповідно до актуальної проблематики маркетингового ринку.
Щорічно захід відвідує понад 500 учасників, серед яких фахівці в області реклами, маркетингу, PR, дизайну, а також топові креативні директори і власники бізнесу.
Читайте також:
Вплив інфляції на рекламний ринок
Чотири рекламні кампанії, які отримали нагороди Gerety Awards 2021