• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Заправка по-київськи: KLO запускає нове позиціонування

4 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Заправка по-київськи: KLO запускає нове позиціонування
Share on FacebookShare on Twitter

KLO завжди була столичною мережею АЗК, яка випускала найкрутішу зовнішню рекламу в Україні. Тепер KLO — заправка по-київськи. Саме так звучить бренд-стратегія та слоган оновленого бренду. Стратегію та креатив розробили в Michurin.

Просто креативна кампанія вже не так привертає увагу

Тому у KLO виникла потреба диференціювати свій бренд та закріпити за ним єдине враження.

В оновленому бренді три правди

У великих містах люди частіше відчувають себе самотніми, їх оточує багато незнайомців, а водії машин часто їздять наодинці. Це посилює песимізм. Водночас велике місто має в собі багато міських символів, знайомих усім: київські торти, котлети, мости і навіть випічка та зоопарки. Це здається набридливими кліше, але у них є супер-функція — об’єднувати киян. У місті, де об’єктивно ти майже нікого не знаєш, важливо мати об’єднуючі маркери. А ще мережа KLO в основному представлена у Києві, тому Michurin теж мали закласти і це у позиціювання.

Заправка по-київськи: KLO запускає нове позиціонування

Зрозумівши, що киянам потрібно більше об’єднуючих міських символів і що жоден бренд-конкурент не використовує локальність — була створена заправка по-київськи. Теперь заправка KLO об’єднує водіїв навколо особливостей життя в Києві.

І ці особливості абсолютно різні, а інколи й полярні як самі кияни — які живуть серед мемів і протестів, серед дивних балконів і пофарбованих в білий бордюрів. Тому новий бренд та слоган об’єднують саме електичність міста: шароварщину і патріотизм, традиції і новаторство, гумор та самотність.

Оскільки бренд об’єднує киян, потрібно було знайти габаритну точку дотику

Цією точкою став футбол. Але спершу факти. 45% населення не є корінним. І тільки у 20% і мама і тато є корінними киянами. Тобто значна частина киян — це кияни з Полтави і Вінниці, Львова чи Жмеринки. Найвідоміші футболісти київського «Динамо» так само свого часу звідкись приїхали. Наприклад, Шапаренко родом з Великих Новосілок, а Попов з села Мигія, що на Миколаївщині. Так створили ідею про «усіх киян України» — і для киян з Києва, і для киян з будь-якого іншого міста України.


Читайте також:

Портрети з битого скла як символ незламності: Ліван відзначає роковини бейрутського вибуху

Директор маркетингової компанії Beavertown про правила вторгнення продукції на ринок DTC

Теги: айдентикабрендингкреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.