Замість психолога: у Telegram заупустили чат-бот кінострічки «Дике Поле»

До прем’єри українського пригодницького істерну «Дике Поле» команда стрічки запустила telegram чат-бот «Бар «Дике Поле».

«Тут ви зможете нарешті виговоритися, пожалітися на комунальників, відсутність гарячої води та високі ціни на пальне, дізнатися, що відповісти шефу або партнеру, які вас вже дістали, або ж отримати пораду», – зазначають розробники.

Усі відповіді чат-боту засновані на репліках та літературних пасажах роману «Ворошиловград» Сергія Жадана, що ліг в основу фільму «Дике Поле», а також його сценарію. Герої «Бару «Дике Поле» розуміють українську й російську, однак користувачам варто бути готовими до того, що чат-бот може вживати нецензурну лексику.

Всегда можно порадоваться или поныть! Уже сегодня, телеграмер!

Gepostet von Yaroslav Lodygin am Dienstag, 16. Oktober 2018

Поспілкуватися з ботом можна за посиланням: telegram.me/otchebot

Нагадаємо, стрічка «Дике поле» Ярослава Лодигіна вийде на екрани 8 листопада.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...

KMW mediarynok

KMW Global Marathon презентує ексклюзивну аналітику аудіовізуальної індустрії від Азії до Північної Америки

14 вересня міжнародний онлайн форум KMW Global Marathon об’єднає провідних фахівців аудіовізуальної індустрії з усього світу. Глобальна криза, спричинена пандемією, ...

Підозрілий кейс ОККО: нова кампанія від banda розказує, що стоїть за усім гарним на АЗК

Так склалося, що гарний сервіс в Україні викликає підозри. Ціна нічо? Підозріло. Касир посміхнувся? Підозріло. Дали більше однієї серветки? Підозріло. ...

Директор по аналитике PRIME Group проанализировал состояние рынка украинской наружки

Игорь Лазарев, директор по аналитике PRIME Group, участник техкома Индустриального комитета наружной рекламы, анализирует состояние рынка украинской наружки на данный ...