• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

XIV рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів — дослідження МАМІ

25 Червня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
XIV рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів — дослідження МАМІ
Share on FacebookShare on Twitter

Традиційно навесні МАМІ проводить дослідження, які показують загальну динаміку ринку та рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів. Дані формуються за анкетами агентств-членів МАМІ, які підтверджені офіційними фінансовими звітами та незалежним аудитом. Завдяки цим даним ми можемо зрозуміти загальні зміни обсягу ринку маркетингових послуг, динаміку кожної категорії та місце на ринку учасників рейтингу.

Динаміка ринку 2019-2020

Зрозуміло, що минулий рік не був звичайним. Втім, який з минулих років останнього двадцятиріччя можна назвати «типовим»? Отже, динаміка ринку відзеркалює політичні, економічні, глобальні процеси, що впливають на країну і галузь.

Згідно з даними, загальний обсяг ринку виріс на 2-7%. Агентства, що беруть участь у щорічному рейтингу, ротуються. Тому якщо враховувати дані 25 учасників у 2019 й 26 учасників у 2020 році, загальний обсяг ринку-2020 – 2,896,397.67 тис. грн, що на 7% більше ніж у 2019. Дослідження тих самих 22 учасників, що брали участь в обох рейтингах, показують 2,701,341.66 тис. грн у 2020 році, що на 2% перевищує рік 2019.

Об'єм доходів учасників рейтингу МАМІ

Але, зважаючи на індекс інфляції 2020/2019 – 5%, стане очевидним, що зростання ринку об’єктивно не було, а відсотки свідчать про інфляційні процеси. Це й зрозуміло: пандемія поставила під загрозу багато напрямків маркетингових сервісів. Але відсутність падіння – дуже оптимістичний знак, що галузь попри все живе та працює.

Стратегічний висновок 2020 – нам вдалося зберегти ринок, клієнтів, персонал, активність. Навіть аналітика за напрямками маркетингових сервісів показує, що все не так погано: лідує trade marketing, активно працює consumer marketing, певні зусилля у програмах лояльності та подіях. Доволі чесна картина демонструє, що  навіть у кризу бізнес стимулює торговельні канали, не втрачає зв’язку зі споживачами, підтримує емоційний контекст спілкування

% в загальному об'ємі доходів учасників рейтингу

Рейтинг агентств: що змінилося?

Загалом перша група не зізнала великих змін. Digital Chain піднялись на другу ступінь з п’ятої, Havas Engage та All Motion Group посіли третє та четверте місце.

Друга група демонструє деяку ротацію. До неї увійшов Prospects Ukraine з першої групи, скоріше, це сезонний фактор. LEX Marketing та Pulse з активним trade напрямком покращили свої позиції. Новий учасник – POS Media Ukraine.

У третій групі TWIGA Ukraine (перейшли з другої), Clever Force та Talan Communications, і новий учасник – Fresh Marketing.

Четверта та п’ята групи майже не змінилися, є невеликі коливання у доходах, але загалом диспозиція така сама, як і у попередньому році. Є два нових агентства.

У таблицях рейтингу представлена детальна детальна інформація про діяльність учасників рейтингу в 2020 році, а саме: клієнтів, послуги, розподіл проектів за видами маркетингових сервісів та трейд-проектами.

Висновки 2020

Дуже позитивний знак – що обсяг ринку майже не змінився, і лист учасників ринку не зазнав втрат. Під час глобальної пандемії, коли великі  міжнародні компанії скорочують бізнес, українська галузь маркетингових сервісів живе, працює, дихає попри все. Обмеження активностей у рітейлі, заборони проведення заходів вплинули на можливість зростання доходів агентств та ринку в цілому, але ми нікого не втратили та не зупинилися.

 Очевидно, що у черговій кризовій ситуації, які вже стають звичними в українських реаліях, креативні люди маркетингу винайшли нові технології стимулювання споживчої активності. Рекламодавці активно відреагували на пропозиції агентств – маркетингова активність працює на користь бізнесу, агентствам, споживачам.

Варто зазначити, що 2019 – 2020 рік був ще одним іспитом сили, креативності, стійкості. Усі агентства склали цей іспит на «відмінно». Тепер є впевненість, що будь-які зміни, навіть глобального масштабу, не зупинять наш розвиток, а лише відкриють в нас новий потенціал.

Пропонуємо ознайомитися з таблицями рейтингу за посиланням.


Читайте також: Cannes Lions Live 2021 — WARC розповідає про переосмислення брендів для успішної діджитал-комерції.

Теги: агентствамаркетинг і комунікаціїрейтингиринки та дослідженняфінанси

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

На початку 2025 року для українського ринку маркетингових сервісів підбито підсумки діяльності провідних агентств, що дозволило окреслити нове поле можливостей та викликів. 2024 рік відзначився значним зростанням фінансових показників, поряд...

Читати даліDetails

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.