WOW DONE AWARDS 2017 объявил Председателя жюри Digital вертикали

Levan является частью самого награждаемого и наиболее известного креативного digital агентства в регионе. Под его творческим руководством, LeavingStone завоевал 59 наград на международных рекламных фестивалях, среди которых Cannes Lions (два года подряд), Eurobest, London International Award, ADCE, Epica, Golden Drum, Гран При на КМФР, Гран При на Ad Black Sea. 

В этом году работы LeavingStone достойно занимают первые места в популярных отчетах adsoftheworld.com и других отраслей блогах о рекламе. Помимо креативной работы, Levan принимал участие в консультационных проектах по маркетингу, с целью развития предприятий малого и среднего бизнеса в рамках программы Азиатского банка развития. Также ведущие университеты Грузии часто приглашают его в качестве спикера.

Levan Lepsveridze будет работать с составом жюри Digital вертикали, который включает восемь представителей из разных стран мира: Израиль, Украина, Испания, Бразилия, Италия, Великобритания, Германия, Россия. Ознакомиться со списком международного жюри можно на сайте фестиваля.

Напоминаем, что до дедлайна подачи конкурсных работ на WOW DONE AWARDS осталось меньше десяти дней – 24 февраля 2017. 

 В этом году фестиваль WOW DONE AWARDS будет проходить во Львове – 24 и 25 марта в музейно-культурном комплексе пивной истории “Львиварня” по адресу ул. Клепаровская 18.  В программу фестиваля войдет конференция Best Marketing Practices, Церемония награждения победителей и вечеринки.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Онлайн-івент року»

Триває голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

AIR Influence Meetup

Як робити контент, який чіпляє: 1 березня ND Production та експерти AIR Media-Tech проведуть AIR Influence Meetup

1 березня відбудеться AIR Influence Meetup. ND Production та експерти AIR Media-Tech розкажуть про те, як придумувати, створювати та упаковувати ...

Бренд PEUGEOT представив свій новий логотип

25 лютого 2021 року бренд PEUGEOT представив свій новий логотип: герб, прикрашений головою лева. Починаючи з 1850 року, у PEUGEOT ...

бренд HEINZ

Тест на терпіння: чому веб-сайт бренду Heinz завантажується… 57 хвилин

Що може бути привабливішим за сімейний вечір з домашніми бургерами? І неважливо, ви запалюєте гриль надворі чи готуєте в приміщенні. ...

11 березня відбудеться X-Ray Marketing Conference 2021

11 березня на X-Ray Marketing Conference 20 директорів з маркетингу, digital- та PR- фахівців поділяться досвідом трансформації комунікації під час ...

Бюджетні прероли Woot! затягують довше, ніж на 5 секунд

Бюджетні прероли інтернет-магазину Woot! доводять, що успішний і кумедний проєкт можна створити навіть в умовах тотальної економії.