Warner Bros розіслала 100 Бетмобілів по Сінгапуру для реклами майбутнього фільму «Бетмен».
Кампанія, створена Havas і Moove Media, використовує рекламний формат таксі Moove Media. «Немає кращого способу оживити Готем-Сіті, ніж показати культовий Бетмобіль Бетмена!», — сказав Нг Пен Хуей, керуючий директор Warner Bros.
«Завдяки нашій співпраці з Moove Media та Havas Media ми раді бачити наше власне виконання Бетмобіля, який блукає вулицями й дарує жителям нашого міста відчуття радості, коли вони сідають і виходять з одного».
![Warner Bros](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2022/02/3ce262b8-8427-4ad4-82fc-4479a74b53bd_0.jpeg)
Джейн Квек, головний виконавчий директор Moove Media, додала, що Warner Bros є першою компанією, яка максимізувала засоби реклами на таксі, аби створити повну видимість реклами на своєму таксі.
![Warner Bros](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2022/02/thumbnail.jpeg)
![Warner Bros](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2022/02/thumbnail.jpeg)
![Warner Bros](https://creativity.ua/wp-content/uploads/2022/02/thumbnail.jpeg)
«Така рекламна кампанія створює унікальну можливість для привернення уваги публіки, що дивиться у вікно на галасливу вулицю. Сам процес нагадує намагання упіймати сигнал кажана з будь-якої точки міста. Є багато простору для творчості, коли ми його шукаємо!», — сказала вона.
Читайте також:
Топ-5 метрик для маркетологів мобільних додатків