• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Вже у 2018 році дві третини жителів країн з розвиненим ринком цифрової реклами матимуть смартфони

23 Листопада, 2015
Час прочитання: 8 хв.
A A
Вже у 2018 році дві третини жителів країн з розвиненим ринком цифрової реклами матимуть смартфони
Share on FacebookShare on Twitter

Азіатсько-Тихоокеанський та Західноєвропейський регіони – лідери з використання смартфонів

 Ці регіони вже лідери у використанні смартфонів і така картина збережеться впродовж наступних кількох років. Найвищий рівень проникнення гаджетів зафіксовано у Сінгапурі на рівні 89% на кінець минулого року, а у 2018 ми очікуємо на рекордні 97% – завдяки планам уряду забезпечити Wi-Fi доступ всюди на території невеликої країни. Іспанія та Ірландія йдуть за лідером із невеликим відривом, маючи 86,7% та 83% охоплення населення смартфонами у 2014 році. Решта 7 топ-ринків за проникненням смартфонів йдуть у такому порядку: Південна Корея, Норвегія, Японія, Австрія, Швеція, Нідерланди та Гонконг. За три роки місце Японії, Швеції та Нідерландів мають зайняти Швейцарія, Австралія та Данія.

 Також зростає популярність планшетів. У охоплених дослідженням 47 країнах їх проникнення зросло з 5,3% у 2012 році до 14,8% у 2014, а у 2018 році ми очікуємо цей показник на рівні 19,8%. Трійка країн-лідерів за відсотком населення, яке використовує планшети, виглядає так: Гонконг (77% проникнення у 2015 і прогнозовані 91% у 2018 році), Сінгапур (64% зараз та 82% за три роки), Нідерланди (58% та 75% відповідно).

 Зростання кількості користувачів інтернету сповільнюється

У 47 країнах, охоплених нашим прогнозом, 1,9 млрд. осіб користуватимуться інтернетом на кінець поточного року, а це близько 60% всіх інтернет-користувачів у світі. Річний приріст склав 3,9% проти 7,9% у 2011 році, і скорочуватиметься й надалі. У 2018 році ми прогнозуємо, що в 47 провідних країнах буде 2 млрд. користувачів мережі.

Загалом вже сьогодні 7 країн мають проникнення інтернету вище 90%: Південна Корея з її вільним загальним доступом до мережі з 2011 року, Данія (98% охоплення), Нідерланди (96,7%), Норвегія, Швейцарія, Фінляндія та Швеція. Через три роки кількість країн із охопленням населення інтернетом вище 90% подвоїться.

 “Швидке поширення мобільних технологій трансформує споживання ЗМІ та маркетингові комунікації по всьому світу”, – каже Голова з прогнозів  ZenithOptimedia Джонатан Барнард – “Для все більшої кількості людей їх смартфон або планшет стають першоджерелом отримання інформації та пошуку розваг. Маркетологи повинні застосовувати підхід «Мобільні комунікації – в першу чергу» (Mobile-first approach) щоб спілкуватися з сучасними людьми ефективно”.

 * Дослідження “Нові Медіа” охоплює такі 47 країн: Австралія, Австрія, Аргентина, Білорусь, Бразилія, Великобританія, Венесуела, Вірменія, Гонконг, Греція, Данія, Еквадор, Естонія, Ізраїль, Ірландія, Іспанія, Італія, Казахстан, Канада, Китай, Колумбія, Латвія, Малайзія, Молдова, Нідерланди, Німеччина, Нова Зеландія, Норвегія, Пакистан, Південна Африка, Південна Корея, Португалія, Росія, Сінгапур, Словенія, США, Тайвань, Туреччина, Угорщина, Україна, Фінляндія, Франція, Чехія, Чилі, Швейцарія, Швеція та Японія.

Теги: ринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік
Маркетинг і Комунікації

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

5 Лютого, 2024

Наприкінці року ми підбили підсумки розвитку галузі маркетингових сервісів та активності агентств за 2023 рік. Але зараз ще раз хочемо згадати 2022 рік. Повномасштабна війна зупинила активності, залишивши лише найнеобхідніші...

Читати даліDetails

Що купують українці під час війни — дослідження

Прогнози Atlas, Ukrainian Fashion Week, КМЕФ та EIF: яким буде майбутнє івент-індустрії?

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.