• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Вижити в кіберпросторі: як Be—it Agency вчить підлітків захищатися в онлайні

16 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Вижити в кіберпросторі: як Be—it Agency вчить підлітків захищатися в онлайні
Share on FacebookShare on Twitter

В Україні пройшла інформаційна кампанія з кібергігієни, щоб навчити молодь захищати себе в онлайн-просторі. Розробкою та реалізацією креативної ідеї займалась комунікаційна агенція Be—it Agency.

98% підлітків щодня виходять онлайн: в соцмережах, месенджерах, на сайтах, завантажують контент та діляться особистою інформацією. При цьому, 72%[1] не вважають себе цікавими кіберзлочинцям, адже вони «не багаті і не знамениті». Водночас, хакери, навпаки, дуже цікавляться підлітками і використовують таку необачну поведінку, щоб отримати доступ до персональної інформації, коштів або навіть розповсюдити шкідливе ПЗ чи влаштувати DDos-атаку. Так ми опинилися перед викликом: змінити поведінку підлітків в онлайні на безпечну при відсутності у них будь-якої мотивації це робити.

Комунікацію ми вирішили сфокусувати на зміні одного з факторів поведінки в інтернеті та переконати молодь активувати базовий захист онлайн-профілів – двоетапну перевірку. Отже, нам потрібно було спочатку заохотити підлітків захищатися в онлайні, потім дати дієвий інструмент для цього, а далі зробити найбільш вмотивованих стати справжніми амбасадорами онлайн-безпеки серед своїх близьких.

Перший етап

Під час першого етапу агенція використала тактику перебільшення і занурили аудиторію у кіберсвіт суцільних загроз. Be—it Agency створила відео як блог із пост-апокаліптичного майбутнього, в якому кіберзлодії перемогли мирних громадян. Ведучою відео стала відома підліткам акторка серіалу «Школа» Анна Трінчер, яка зіграла повстанку з руху супротиву кіберзлодіям. Вона розповідала, що хакери – це не особлива каста, яка полює на супербагатих. Кіберзлодюжки цікавляться фоточками і листуванням звичайних підлітків для шантажу або пранків, виманюванням грошей у друзів чи викраденням фоловерів. Потім Аня пояснювала, як встановити двоетапну перевірку.

Крім акторки-блогерки, були залучені інфлюенсери, популярні серед молоді 14-18 років в Instagram та TikTok. Вони створили власні відеоролики, де фаново обіграли створену метафору і підкреслили, чому важливо увімкнути двоетапну перевірку.

Другий етап

На другому етапі було оприлюднено звернення до аудиторії, яка вже використовує двоетапну перевірку, з закликом переконати своїх близьких теж її використовувати. Бо якщо у твоїх  друзів не встановлена ця функція, ти все одно перебуваєш у зоні ризику. Адже, якщо зламають акаунт твоїх рідних чи знайомих, то отримають доступ до ваших листувань, спільних фото або ж відправлятимуть тобі фішингові повідомлення.

Цього разу було створено метафору кіберсвіту суцільних загроз в офлайні. Початком слугував соціальний експеримент в трендовому серед підлітків кафе. Експеримент мав показати, що без двоетапної перевірки у твоїх друзів тебе все одно можуть чекати загрози у будь-який час і у будь-якому місці. Перед тим, як прийняти замовлення у гостей, офіціантка запитувала, чи встановлена у них та їхніх друзів двоетапна перевірка. Якщо хоч у когось за столиком вона була відсутня, то «кіберзлочинець» викрадав у гостей їжу чи напої. Після цього до відвідувачів підходив ведучий, який розповідав про ідею кампанії, наголошував на важливості двоетапної перевірки та роздавав інфоматеріали з короткими інструкціями. Відео експерименту, як і ролик з Анною Трінчер, було розміщене на Youtube-каналі кампанії та промотувано через соцмережі.

Екперимент був посилений парами інфлуенсерів-друзів. Вони спільно підготували фанові відеоскетчі для Instagram: один з героїв пояснював іншому, навіщо потрібна двоетапна перевірка і як вона допоможе їм захистити один одного. А в описах до роликів блогери звернулися до підписників з проханням тегати в коментарях своїх друзів/близьких, у яких ще не встановлена ця функція.

Підсумки

Загальне охоплення всієї діджитал-кампанії склало 17,3 млн контактів, а проєкту з інфлюенсерами – 3,7 млн, причому під час кожного з етапів вдалося охопити понад 80% цільової аудиторії. Що важливіше, за допомогою проєкту вдалося переконати підлітків дбати про свій захист в інтернеті – 70%[2] з опитаних, які бачили матеріали проєкту, змінили свою онлайн-поведінку на більш безпечну. Більше того, 52% закликали своїх друзів та рідних використовувати двоетапну перевірку, а ще 36% зазначили, що планують це зробити.

«Говорити з підлітками про кібербезпеку не просто, адже вони практично не використовують традиційні ЗМІ і швидко втрачають увагу до контенту, який їх не зачепив. Тому ми вирішили поєднати відео як формат контенту, інфлюенсерів як посланців і соцмережі як платформу нашої кампанії. І це спрацювало! Нам вдалося переконати молодь не лише захищати себе в інтернеті, а й поділитися цими простими засобами зі своїми близькими, що в довгостроковій перспективі покращить стійкість України до кіберзагроз в цілому, а значить – робить вагомий внесок у творення позитивних змін заради добробуту та безпеки людей в країні», – коментує Мирослава Грібова, керівниця практики корпоративних комунікацій Be—it Agency.

Кампанія втілювалася на замовлення Albany Associates для Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Національного координаційного центру кібербезпеки Ради Національної Безпеки і Оборони і Департаменту кіберполіції спільно з партнерами Universal McCann, WhyNot? Enot, Corestone Group та Digital Religion.


[1] Дослідження «Поведінка в інтернеті», проведене Corestone Group в Україні. Репрезентативна вибірка склала 300 респондентів віком 14-18 років. Польовий етап проведений 12.01.2020-20.01.2020 р. в містах Київ, Одеса, Львів, Харків, Дніпро, Миколаїв, Кривий Ріг, Запоріжжя. 

[2] Дослідження «Поведінка підлітків (14-18 років) в Інтернеті», проведене в Україні компанією Corestone Group 17-24.08.2020 за допомогою мобільного додатку Gradus. Репрезентативна вибірка склала 300 респондентів віком 14-18 років в містах Київ, Одеса, Львів, Харків, Дніпро, Миколаїв, Кривий Ріг, Запоріжжя.


Пропонуємо вам також переглянути кампанії, що сприяють безбар’єрності та інклюзивності.

Теги: соціальна рекламасоціальні мережісуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.