Вино LIAR називає речі своїми іменами у День Валентина

Винний бренд LIAR, який робить крафтове біле вино з (як не дивно) червоного винограду сорту Мерло, запустив у Європі (і зокрема у Британії) іронічну кампанію до Дня святого Валентина. Ті, хто до 14-го лютого придбають шість пляшок вина LIAR, зможуть безкоштовно відправити сьому пляшку своєму колишньому.

Ця нещодавно заснована італійська компанія пояснює, що День святого Валентина – це не просто день, який ви святкуєте з тими, кого любите. Це ще й день, коли ви поминаєте (не)злим тихим словом, тих, хто свого часу розбив вам серце. Передаючи пляшку вина LIAR тому, на кого вкаже покупець, компанія допомагає передати таке собі символічне послання: «Насолоджуйся цим вином, солодким, як ті давно минулі дні».

Навіщо робити ставку на брехню?

Четверо друзів та співзасновників цього бренду – Курро Пікерас (Curro Piqueras), Джеймі Азурменді (Jaime Azurmendi), Лоренцо та Гільєрмо Фоффані (Lorenzo Foffani, Guglielmo Foffani) – так пояснили свій задум: «Хоча серед брендів зараз набирає популярність тренд, який вимагає від усіх більшої чесності та прозорості, ми вирішили натомість опанувати ще не звідану територію брехні. Навіть сам наш продукт позиціонує себе як брехню, оскільки він являє собою біле вино, але зроблене з червоного винограду».

Вино LIAR – спосіб висловитися про наболіле одним словом

Вино з провокативною назвою LIAR вперше з’явилося на ринку 31 січня 2020 року. Тобто у той самий день Брекзіту. Суперечливий момент, що й сказати! І це рішення компанії не могло не привернути увагу як креаторів, так і виноробів.

З огляду на те, що бренд є італійським, неважко було побачити тут і політичний підтекст. Зрештою, чимало аргументів на користь Брекзіту, зокрема звинувачення у бік іммігрантів чи витратність ЄС для Британії, були сприйняті європейською спільнотою саме як брехня. А якщо взяти до уваги ту непевність, яка й досі панує стосовно торгових угод, італійське вино цілком імовірно може потрапити до списку товарів, перед якими постала ще одна перепона на шляху до британського ринку.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...