Вино LIAR називає речі своїми іменами у День Валентина

Винний бренд LIAR, який робить крафтове біле вино з (як не дивно) червоного винограду сорту Мерло, запустив у Європі (і зокрема у Британії) іронічну кампанію до Дня святого Валентина. Ті, хто до 14-го лютого придбають шість пляшок вина LIAR, зможуть безкоштовно відправити сьому пляшку своєму колишньому.

Ця нещодавно заснована італійська компанія пояснює, що День святого Валентина – це не просто день, який ви святкуєте з тими, кого любите. Це ще й день, коли ви поминаєте (не)злим тихим словом, тих, хто свого часу розбив вам серце. Передаючи пляшку вина LIAR тому, на кого вкаже покупець, компанія допомагає передати таке собі символічне послання: «Насолоджуйся цим вином, солодким, як ті давно минулі дні».

Навіщо робити ставку на брехню?

Четверо друзів та співзасновників цього бренду – Курро Пікерас (Curro Piqueras), Джеймі Азурменді (Jaime Azurmendi), Лоренцо та Гільєрмо Фоффані (Lorenzo Foffani, Guglielmo Foffani) – так пояснили свій задум: «Хоча серед брендів зараз набирає популярність тренд, який вимагає від усіх більшої чесності та прозорості, ми вирішили натомість опанувати ще не звідану територію брехні. Навіть сам наш продукт позиціонує себе як брехню, оскільки він являє собою біле вино, але зроблене з червоного винограду».

Вино LIAR – спосіб висловитися про наболіле одним словом

Вино з провокативною назвою LIAR вперше з’явилося на ринку 31 січня 2020 року. Тобто у той самий день Брекзіту. Суперечливий момент, що й сказати! І це рішення компанії не могло не привернути увагу як креаторів, так і виноробів.

З огляду на те, що бренд є італійським, неважко було побачити тут і політичний підтекст. Зрештою, чимало аргументів на користь Брекзіту, зокрема звинувачення у бік іммігрантів чи витратність ЄС для Британії, були сприйняті європейською спільнотою саме як брехня. А якщо взяти до уваги ту непевність, яка й досі панує стосовно торгових угод, італійське вино цілком імовірно може потрапити до списку товарів, перед якими постала ще одна перепона на шляху до британського ринку.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Вікіпедія відзначає 20-річний ювілей (Інфографіка)

Двадцять років тому, 15 січня 2001 року, Джиммі Вейлз та Ларрі Сенгер запустили сайт під назвою «Вікіпедія» — мережевий інформаційний ...

Creative Digest CIAU. Випуск #022

Чао, креатори! На зв’язку Creative Digest! Вітаємо всіх з Новим роком! Сподіваємось, ви добре відпочили за зимові свята та надихнулися ...

Новорічна реклама без оленів від Bolt: кампанія з України здобула два золота Effie Awards Europe 2021

Новорічна реклама Bolt здобула два золота однієї з найавторитетніших європейських щорічних премій в галузі маркетингових комунікацій ― Effie Awards Europe ...

Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір

Цифрова мода та віртуальний простір стають дедалі дивнішими, апелюючи до уяви та розмиваючи ті межі, у яких досі існував ритейл.

Експонати, які ще ніхто не бачив: британські музеї показують фото, у яких нуль переглядів

Щоразу, коли ви оновлюєте сторінку, перед вами постає нова, випадковим чином обрана фотографія музейного експонату, у якої не було жодного перегляду.

Новини від Cannes Lions: Левів буде вдвічі більше

Організатори Cannes Lions підтвердили, що цього року вручення Левів відбуватиметься, як зазвичай, протягом третього тижня червня 2021 року. Після перенесення минулорічних нагород журі ...