Вино LIAR називає речі своїми іменами у День Валентина

Винний бренд LIAR, який робить крафтове біле вино з (як не дивно) червоного винограду сорту Мерло, запустив у Європі (і зокрема у Британії) іронічну кампанію до Дня святого Валентина. Ті, хто до 14-го лютого придбають шість пляшок вина LIAR, зможуть безкоштовно відправити сьому пляшку своєму колишньому.

Ця нещодавно заснована італійська компанія пояснює, що День святого Валентина – це не просто день, який ви святкуєте з тими, кого любите. Це ще й день, коли ви поминаєте (не)злим тихим словом, тих, хто свого часу розбив вам серце. Передаючи пляшку вина LIAR тому, на кого вкаже покупець, компанія допомагає передати таке собі символічне послання: «Насолоджуйся цим вином, солодким, як ті давно минулі дні».

Навіщо робити ставку на брехню?

Четверо друзів та співзасновників цього бренду – Курро Пікерас (Curro Piqueras), Джеймі Азурменді (Jaime Azurmendi), Лоренцо та Гільєрмо Фоффані (Lorenzo Foffani, Guglielmo Foffani) – так пояснили свій задум: «Хоча серед брендів зараз набирає популярність тренд, який вимагає від усіх більшої чесності та прозорості, ми вирішили натомість опанувати ще не звідану територію брехні. Навіть сам наш продукт позиціонує себе як брехню, оскільки він являє собою біле вино, але зроблене з червоного винограду».

Вино LIAR – спосіб висловитися про наболіле одним словом

Вино з провокативною назвою LIAR вперше з’явилося на ринку 31 січня 2020 року. Тобто у той самий день Брекзіту. Суперечливий момент, що й сказати! І це рішення компанії не могло не привернути увагу як креаторів, так і виноробів.

З огляду на те, що бренд є італійським, неважко було побачити тут і політичний підтекст. Зрештою, чимало аргументів на користь Брекзіту, зокрема звинувачення у бік іммігрантів чи витратність ЄС для Британії, були сприйняті європейською спільнотою саме як брехня. А якщо взяти до уваги ту непевність, яка й досі панує стосовно торгових угод, італійське вино цілком імовірно може потрапити до списку товарів, перед якими постала ще одна перепона на шляху до британського ринку.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Філософський Сад

Проєкт «Філософський Сад» відкриває доступ до серії подкастів та лонгрідів про культуру

Кожен подкаст і лонгрід проєкту «Філософський Сад» — це бесіда і пошук відповіді на запитання: «Якою мовою люди мистецтва говорять ...

Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Техогляд дитини: Unicef і Platfor.ma запустили іронічно-автомобільний проєкт про вакцинацію

Інтернет-журнал Platfor.ma разом з ЮНІСЕФ Україна та USAID вирішили креативно нагадати про важливість та необхідність вакцинації. Разом вони розробили проєкт ...

crello

Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію Design it your way. ...

Adobe MAX 2020 Creativity Conference

З 20 по 22 жовтня відбудеться Adobe MAX 2020 Creativity Conference

Цього року Adobe MAX 2020 Creativity Conference пройде онлайн і безкоштовно. На конференції планується понад 350 сесій і майстер-класів, виступи ...

Паперові мотоцикли та пластилінові зайці: шість кампаній, що вражають майстерністю анімації

Серед кампаній, що відзначилися майстерністю анімації, можна побачити теплі різдвяні історії, метаморфози мотоциклу та різнокольорових пластилінових зайців.

Як зробити ідеальне фото: підготовка та результат

Завісу таємниці трохи відхиляє новий тренд в соцмережах The Setup vs. The Shot. Тобто підготовка до того, як зробити ідеальне фото, та її результат.