Відколи вперше була використана фраза «користувацький контент», рекламісти встигли спрямувати чимало критики на адресу цього непередбачуваного виду онлайн-матеріалів. Але наразі брендам та агенціям доводиться звертатися у пошуках контенту саме до широкого загалу, оскільки через пандемію коронавірусу практично всі професійні фото- та відеозйомки довелося припинити. Тому домашнє відео, відзняте місяці тому, цілком здатне живити креативність дня сьогоднішнього.
Тільки добирати його треба з обережністю. Саме це й зробила мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings разом з The Martin Agency, знайшовши цікаву (і зараз як ніколи актуальну) тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.
Для створення свого нового рекламного ролика, який пройшов шлях від брифу до реалізації всього за шість днів, бренд та агенція прочесали весь інтернет. І їхні пошуки увінчалися рядом дійсно унікальних занять, якими можна заповнити ту пустку, що лишилася в житті спортивних фанів, після того, як припинили трансляцію спортивних змагань наживо.
Зрештою справжніх фанатів не зупинити. І саме цей бойовий дух та винахідливість мережа Buffalo Wild Wings і вирішила підтримати, показавши, як вигадані види спорту здатні розрадити людей, що сидять на карантині.
Кухні перетворюються на тенісні корти, а вітальні – на спортивні арени. І кожен, від професійних спортсменів до малюків, вносить свій вклад у те, щоб довести, що #СпортЖиве (#SportsLiveOn). Хтось комбінує бігову доріжку з хокеєм, хтось забиває м’ячі у баскетбольне кільце прямо посеред кімнати, а ще хтось демонструє вражаючі футбольні навички, пристосувавши рулон туалетного паперу замість м’яча.
Найкращі з цих відео стали матеріалом для ролика, який доводить, що спорт удома – чудовий спосіб об’єднати людей.
Незламна спільнота фанатів спорту
Сет Фрімен (Seth Freeman), директор з маркетингу Buffalo Wild Wings, прокоментував це так: «Ми – бренд, що об’єднує людей завдяки їх спільній любові до спорту. І навіть якщо по телевізору спортивних подій більше не показують, фанати з усього світу продовжують грати прямо у своїх вітальнях. Тож ми просто не могли оминути це явище своєю увагою. І таким чином, сподіваємося, ми допоможемо всім цим людям відчути себе частиною єдиної спільноти».
Звісно, що це не замінить скасованих футбольних та баскетбольних матчів та турнірів на кшталт March Madness. Але перечекати кризу це допоможе. (І, хто знає, може, трохи реабілітує користувацький контент в очах рекламістів.)
Читайте також: коли спорт перетворюється на кіберспорт – як автоперегони виходять із ситуації.