Вторая жизнь вафельных стаканчиков

 Новая посуда изготовлена из уникального печенья, которое оборачивается в сахарную бумагу, а затем покрывается слоем термостойкого белого шоколада, на который нанесен логотип компании.

Отмечается, что изначально стакан твердый и есть его затруднительно, однако с течением времени он начинает таять. Чашка была создана совместно с компанией The Robin Collective, которая занимается производством экспериментальной посуды.

Представитель фирмы Бренди Райт (Brandy Wright) заявил, что новые стаканы полностью съедобны и пропитываются натуральными ароматизаторами.

«Мы пропитали чашки ароматами окружающей среды — запахами полевых цветов, свежескошенной травы и даже кокосового солнцезащитного крема», — заявил Райт. Он уточнил, что были использованы именно эти ароматы, поскольку они могут навеять воспоминания о теплой погоде, летних каникулах и отпусках.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Майстер-клас від SODA: як зробити взаємодію клієнта з брендом зручнішою

Зручність та зрозумілість проєкту все частіше стає головною причиною вибору на користь того чи іншого застосунку. Ми хочемо зручний інтернет-банк, ...

Твоя легальна трава вдома: Green Energy™ ініціював Instagram-проєкт із залученням лідерів думок

Green Energy™ продовжує «легалізовуватися» в Україні, ламаючи стереотипи та використовуючи доступні канали для комунікації з прогресивною аудиторією. На початку травня ...

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: ...

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

В Литві чимало закладів перетворилося на ресторани з манекенами. Участь у проєкті взяли 19 магазинів та кількадесят ресторанів і кафе району Старе місто.