Всеукраїнська Рекламна Коаліція випускає карту digital агентств України, які входять в ВРК

На даний момент до карти увійшло 48 digital агентств України. Презентація карти відбудеться 28 лютого на конференції в сфері цифрового маркетингу – UADIGITALS.  

Ідея створення карти digital агентств України виникла у зв’язку з виявлення на ринку двох тенденцій.  Перша, розмиття спеціалізацій, коли створюються агентства з усіма напрямами комунікаційної діяльності. Друга, поглиблення спеціалізацій за ключовими компетенціями як всередині великих холдингів, так і в самостійних структурах. 

В процесі підготовки карти було проведено опитування digital агентств для виявлення основних спеціалізацій, після  якого було сформовано 7 ключових компетенцій. 48 digital агентств які уже долучилися до проекту, обирали не більше 3-х своїх ключових компетенцій із зазначеного списку:

1. стратегія і креатив,

2. медіа планування,

3. медіа баїнг,

4. перформанс (вкл. контекст / search, SEO, CPA, інше),

5. SMM, контент маркетинг,

6. content production,

7. digital development (вкл. mobile development).

Карта digital агентств ВРК сприятиме структуризації ринку та буде слугувати хорошим інструментом клієнтам при виборі агентства для співпраці. 

В карту digital агентств увійдуть тільки члени ВРК, щоб долучитись, надсилайте свої запити до 20.02.2017 включно за адресою [email protected]

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.