Все о Cannes Lions – 2019 в прямом эфире!

1 ноября стоит отметить в своем расписании всем, кто имеет отношение к маркетинговым коммуникациям и креативным решениям. Точнее – полтора вечерних часа 1 ноября:  с 18.00 до 19.30. Именно в это время в прямой эфир выйдут руководители Cannes Lions. Эфир будет посвящен запуску подготовки к фестивалю Cannes Lions – 2019.

В трансляции из лондонского Soho Hotel будут принимать участие: Фил Томас, Chairman of Cannes Lions and President of Ascential Events, Саймон Кук, VP Creative Excellence, Шарлотта Вильямс, VP Content and Луиза Бенсон, VP Festivals.

Зрители прямой трансляции первыми узнают обо всех новостях в организации, правилах поведения и концепции проведения Cannes Lions, как говорится, из первых уст и в режиме реального времени.

Присоединяйтесь и станьте первыми, кто получит ценную информацию от организаторов Фестиваля креативности №1. Трансляция будет организована на портале Reklamaster.com и на фейсбук-странице Creativity Days.

Руководство Cannes Lions обещает если не сенсационные, то крайне важные и содержательные новости об организации и работе фестиваля в 2019 году. Стоит того, чтобы узнать о них первыми.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.