Агентством 2020 року в Україні визнали [isdgroup]. Це означає, що агенція отримала найвищу суму балів у Національних рейтингах креативності та ефективності.
Нагадаємо, премію «Комунікаційне агентство року» присуджує Всеукраїнська рекламна коаліція. Її отримує те агентство, яке отримало найбільшу суму балів за результатами Національних рейтингів ефективності (Effie Ukraine) та креативності (результати фестивалів Ukrainian Design The Very Best Of, ADC*UA, WOW DONE AWARDS, KIAF).
«Дуже приємно, що цього року вперше в історії дві агенції, що займаються проривними соціальними комунікаціями [isdgroup] та Gres Todorchuk очолили п’єдестал найефективніших та найкреативніших агентств України. Gres Todorchuk — найефективніша агенція року, [isdgroup] — агентство 2020 року за підсумком креативності та ефективності. Це свідчить про те, що у 2020 соціальна сфера, розвиток якої і є показником змін в країні, нарешті стала помітною, показала сміливі та проривні проєкти. А креативні комунікації про інклюзію, гендерну рівність, ЛГБТ та важливі законопроєкти були ефективними та мали значний вплив на суспільство.
Подвійно круто, що у 2020 році, коли весь світ перейшов у діджитал, агентство року — повністю про діджитал і цифру», — розповідає СЕО та засновник [isdgroup] Вітя Шкурба.
Проєкти [isdgroup] у 2020 році:
- MEREZHA — Tinder для бізнесу.
- Ребрендинг Шевченківської премії.
- Музей прийняття — онлайн музей 360, на якій можна пройти шлях батьків, які прийняли своїх ЛГБТ-дітей.
- Різні.Рівні — кампанія на підтримку ЛГБТ+.
- REVO kAif — шалений штучний інтелект, який вперше у світі навчили говорити українською.
- «Йдеш у політику не одна» — кампанія з підтримки гендерної рівності у політиці.
- OneMinuteConference — TED Talks на максималках, конференція де можна почути топ-спікерів за 1 хвилину.
За матеріалами прес-релізу
А переможців Effie Awards Ukraine 2020 та рейтинг Best Marketing Teams 2020 можна переглянути тут.