ВРК представляє Рейтинг креативності і майстерності сезону 2018/2019

Всеукраїнська рекламна коаліція підвела підсумки об’єднаного рейтингу креативності і майстерності сезону 2018/2019. Найкреативнішим агентством країни стало Saatchi & Saatchi Ukraine.

Починаючи з 2018 року, ВРК публікує об’єднаний рейтинг комунікаційних агентств і не розділяє агентства за спеціалізаціями. Однак для визначення сильних сторін агентств у певних дисциплінах в кінці року ВРК продовжує публікувати проміжні результати участі українських агентств у рекламних фестивалях по дисциплінам (Film & Film Craft, Print & Outdoor, Radio, Digital, Design, Marketing Services, Creative use of Media, Branded Content, Advertising Campaign).

Рейтинг креативності і майстерності сезону 2018/2019 складений з урахуванням балів, отриманих всіма комунікаційними агентствами на 15 фестивалях, останніми з яких були European Design Awards 2019 та всі конкурси Ukrainian Creative Awards 2019, а це ADC*UA Awards 2019, Ukrainian Design: The Very Best Of 2019, WOW DONE AWARDS 2019 та Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2019. В цьому сезоні бали національних конкурсів ADC*UA Awards та Ukrainian Design: The Very Best Of рахувались двічі – як за 2018 рік, так і за 2019.

Рейтинг (об’єднаний) креативності та майстерності комунікаційних агентств України сезону 2018/2019 (топ-10)

Agency Points
1 Saatchi & Saatchi Ukraine 783
2 Tough Slate Design 500
3 Banda Agency 378
4 BBDO Ukraine 340,5
5 ISD Group 314
6 Leo Burnett Ukraine 190
7 Kinograf 178
8 NGN agency 92
9 Galagan branding agency 81
10 Agama Digital Group 80

Повна версія рейтингу доступна на сайті ВРК в розділі «Рейтинги креативності та майстерності комунікаційних агентств».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Green Energy™ ініціював травневий Instagram-проект із залученням лідерів думок

Бренд Green Energy продовжує «легалізовуватися» в Україні, ламаючи стереотипи та використовуючи доступні канали для комунікації з прогресивною аудиторією. На початку ...

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Цифрова трансформація корпоративних подій. Досвід ЕРАМ

Вікторія Дідух, керівниця event-команди ЕРАМ, ділиться напрацюваннями, які івенти можна і треба проводити всередині компаній, з якими викликами зіштовхнулася команда ...

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Дослідження маркетингу впливу в період кризи, викликаної епідемією COVID-19

Агенція Buzzfactory Ukraine опублікувала дослідження глобальних трендів в області маркетингу впливу під час кризи, яку викликала епідемія COVID-19. Під час ...

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

КиївПрайд спільно з MOZGI Ideas представили айдентику КиївПрайду 2020

Нова айдентика реалізована у вигляді графічних елементів, що символізують універсальні потреби та цінності людей. Таким чином розкривається цьогорічна тема КиївПрайду: ...

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

Литовські дизайнери переносять демонстрацію одягу в ресторани

В Литві чимало закладів перетворилося на ресторани з манекенами. Участь у проєкті взяли 19 магазинів та кількадесят ресторанів і кафе району Старе місто.

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

#Замаскуйтунелі: Havas Creative Group Ukraine нагадали, як правильно носити захисні маски

11 травня в Україні було оголошено пом’якшення умов карантину. Але це ще не привід забувати про захисні маски — чи ...