Вперше за 28-річну історію ADCE український проект отримав «золото»  за креативну стратегію

ADCE Awards — один з найвідоміших європейських професійних рекламних конкурсів. Вперше за всю 28-річну історію ADCE український проект — Wake App in Peace, створений командою креативних сервісів AGAMA Communications — був відзначений «золотом» за креативну стратегію у категорії “Інтеграція та інновації”.

ADCE Awards — один з найвідоміших європейських професійних рекламних конкурсів. Вперше за всю 28-річну історію ADCE український проект — Wake App in Peace, створений командою креативних сервісів AGAMA Communications — був відзначений «золотом» за креативну стратегію у категорії “Інтеграція та інновації”.

Яскрава відмінність ADCE Awards від інших конкурсів — у тому, що брати участь можуть лише творчі роботі, які вже перемагали в локальних конкурсах. Wake App in Peace став ідеальним кандидатом — адже європейське золото стало для проекту вже 24-ю нагородою в колекції як українських, так і міжнародних відзнак.

Wake App in Peace — проект допомоги українським військовим від команди креативних сервісів AGAMA Communications на замовлення фонду «Повернись живим». Кожного разу, відкладаючи сигнал будильнику в мобільному додатку Wake App in Peace, користувач перераховує обрану ним суму грошей на потреби армії. На отримані кошти «Повернись живим» придбає оптику нічного бачення, мобільні радіостанції, GPS-навігатори, приціли, безпілотні літальні апарати, тощо. Завантажити додаток можна безкоштовно в Google Play Market та App Store.

Створений в 2017 році, Wake App in Peace отримав широке визнання в Україні (ADCE UA, Effie Awards тощо) та за кордоном («Білий квадрат», Best Mobile App Awards тощо). Золото ADCE Awards — ще одне підтвердження ефективності українського креативного продукту на міжнародному ринку.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...