Вперше за 28-річну історію ADCE український проект отримав «золото»  за креативну стратегію

ADCE Awards — один з найвідоміших європейських професійних рекламних конкурсів. Вперше за всю 28-річну історію ADCE український проект — Wake App in Peace, створений командою креативних сервісів AGAMA Communications — був відзначений «золотом» за креативну стратегію у категорії “Інтеграція та інновації”.

ADCE Awards — один з найвідоміших європейських професійних рекламних конкурсів. Вперше за всю 28-річну історію ADCE український проект — Wake App in Peace, створений командою креативних сервісів AGAMA Communications — був відзначений «золотом» за креативну стратегію у категорії “Інтеграція та інновації”.

Яскрава відмінність ADCE Awards від інших конкурсів — у тому, що брати участь можуть лише творчі роботі, які вже перемагали в локальних конкурсах. Wake App in Peace став ідеальним кандидатом — адже європейське золото стало для проекту вже 24-ю нагородою в колекції як українських, так і міжнародних відзнак.

Wake App in Peace — проект допомоги українським військовим від команди креативних сервісів AGAMA Communications на замовлення фонду «Повернись живим». Кожного разу, відкладаючи сигнал будильнику в мобільному додатку Wake App in Peace, користувач перераховує обрану ним суму грошей на потреби армії. На отримані кошти «Повернись живим» придбає оптику нічного бачення, мобільні радіостанції, GPS-навігатори, приціли, безпілотні літальні апарати, тощо. Завантажити додаток можна безкоштовно в Google Play Market та App Store.

Створений в 2017 році, Wake App in Peace отримав широке визнання в Україні (ADCE UA, Effie Awards тощо) та за кордоном («Білий квадрат», Best Mobile App Awards тощо). Золото ADCE Awards — ще одне підтвердження ефективності українського креативного продукту на міжнародному ринку.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Стартує нова комунікаційна кампанія Borjomi, присвячена 130-річчю бренду

Borjomi святкує 130-річчя з моменту, коли у Парку мінеральних вод, сучасний Боржомі-Хараґаулі, розпочав свою роботу перший розливний завод. Сьогодні бренд ...

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...