«Огидний». «Катастрофа». «На смак як смуток». Якби 2020 рік був бургером, його, звичайно, було б важко проковтнути. Burger King зібрав декілька дивних делікатесів для створення своєї останньої новинки в 2020 році. Смак нового бургеру втілив у собі всі важкі емоції та почуття минулого року. Більшість із них базується на відповідях в онлайн-опитуванні, проведеному брендом серед своїх фоловерів.
Новий бургер складався з обгорілого хлібу, вермішелі, баклажанів, курячої лапки, хлібного дерева, желе і молочної карамелі. І ні, м’ясо кажанів не було одним із інгредієнтів.
На щастя, бургер був створений виключно для рекламної кампанії в Бразилії, а не для продажу в ресторанах. А реакцію дегустаторів на «смачну» новинку від Burger King записали на відео від агентства David.
А у Франції Burger King та команда агентства Buzzman створии Воппер у майбутнє.
Бренд наголосив на тому, що майбутнє ще ніколи не було таким невизначеним, тому він вирішив запустити Воппер у майбутнє. Це перший у світі Воппер, який можна надіслати собі у 2030 рік, щоб переконатися, що в майбутньому в житті відбудеться хоча б одна хороша річ.
Пропонуємо вам також переглянути, як McDonald’s здивував жителів Щецина, міста на північному заході Польщі, в якому сніг — достатньо велика рідкість. McDonald’s вирішив це виправити і подарувати жителям міста новорічний настрій.