Volvo збудувала піраміду з вантажівок

Компанія Volvo викотила на дорогу видовище, яке нехтує силою тяжіння. А все для того, щоб продемонструвати свої найновіші моделі вантажівок. Пройшло шість років, відколи Volvo Trucks випустила свою найвідомішу рекламу «Епічний шпагат» (The Epic Split). І зараз вона запросила того ж режисера, Андреаса Нільссона (Andreas Nilsson), щоб той створив епічну… піраміду з вантажівок.

Нільссон разом з інженерами Volvo Trucks, агенцією Forsman & Bodenfors та студією Bacon відзняв чудернацький новий ролик, у якому чотири вантажівки були поставлені одна на іншу. І весь цей монстр доріг вагою у 58 тонн та 15 метрів заввишки промчав нічним шосе у зливу, щоб продемонструвати витривалість та міць нових вантажівок Volvo. Вийшов такий собі транспортний Біг-Мак.

А поверх усього цього (буквально!), на самому вершечку піраміди з вантажівок стояв собі чоловік. Ні, на жаль, цього разу то був не Жан-Клод Ван Дамм, але цей новий їздець на вантажівках, мабуть, ще краще пасує до бренда. Тому що на вершині цієї хиткої конструкції був сам президент Volvo Trucks Роджер Ейм (Roger Aim), який поклався на надійність свого специфічного транспорту і не побоявся вилізти на піраміду з вантажівок та випростатися на ній у повний зріст.

Цей ролик з перебільшено героїчним пафосом може похвалитися і димом, і блискавками, та ще й вовчою зграєю. Його оприлюднили як раз напередодні того, як компанія Volvo представить у Європі свій оновлений асортимент вантажних автомобілів: Volvo FH, Volvo FH16, Volvo FM та Volvo FMX.

Ходовий візок всьому голова

Ролик було знято на тестовій трасі Volvo, неподалік від головного офісу компанії у Гетеборзі (Швеція). Всі спецефекти були створені виключно за допомогою камери, як це видно з відео про роботу над роликом.

Ейм зазначив: «Я звик бути нагорі компанії, але поїздку нагорі піраміди з вантажівок я своїм типовим робочим днем не назвав би. Мушу зізнатися, я ставлюся до висоти з певною… обережністю».

А Маркус Вілкстрьом (Markus Wikström), інженер Volvo Trucks, додав: «Нам знадобився десь місяць на те, щоб збудувати цю піраміду і пересвідчитися, що вона безпечна. По суті, все це стало можливим завдяки дуже стабільній конструкції моделі Volvo FMX. Її 38-тонний ходовий візок витримав вагу всіх інших машин, які ми поставили зверху. А їхати зі сталою швидкістю та не відхилятися від курсу ця конструкція змогла з технологією Volvo Dynamic Steering та досвідченим водієм за кермом».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.