Водка и протест – несовместимы!
Жители Южной Кореи гневно отреагировали на новый дизайн постера для бренда Absolut Vodka. На постере изображены тысячи протестующих с зажженными свечами, и толпа, образующая форму бутылки. Слова «Будущее за вами» написаны сверху логотипа. Компания поделилась изображением на своей официальной странице Facebook в субботу. Тысячи пользователей интернета подвергли критике данный дизайн. Многие призвали компанию сменить его. Они сказали, что использовать протест для того, чтобы продавать алкоголь было неуместно.

«Какая связь между водкой и протестом? Я даже не могу понять, какая же цель этого логотипа, когда компания использует корейских граждан в данной ситуации», – пишет Вон Е На. «Если бы это был Всемирный кубковый матч или концерт, этот дизайн бы подошел. Тем не менее, если вы знаете, что означает это фото, я не думаю, что это правильно – объединять его с алкоголем», – написал Чанг Хе Чанг .

Материнская компания Absolut Vodka, Pernod Ricard (PDRDY), не ответила на просьбу жалующихся граждан.

Напомним, что сотни тысяч людей приняли участие в акциях протеста с требованием отставки президента Пак Кын Хе, в связи с коррупционным скандалом. Они заполнили улицы Сеула, несмотря на холодную погоду. В пятницу законодатели проголосовали за то, чтобы объявить импичмент госпоже Пак, после чего тысячи людей вышли на улицы снова, но на этот раз, чтобы отпраздновать. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

11 липня стануть доступними доповіді про кризовий менеджмент та комунікації в рамках онлайн-конференції CASES

11 липня відбудеться онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR. Фахівці з проєкту «Дія», Українського фонду стартапів, Українського культурного фонду, Kyiv ...

Спекотний сезон Pit Bull FIGHT невдовзі розпочнеться. Рекламна кампанія вже розпочалася

З 1 липня розпочалася рекламна кампанія, приурочена до початку гаряче очікуваного другого сезону Pit Bull FIGHT – найзухвалішого бійцівського інтернет-шоу ...

Піца vs. курча: мережа фастфуду випустила на вулиці Портленда «перехоплювача піци»

Мережа Popeyes на кілька днів відправила на вулиці Портленда «перехоплювача піци», чиєю місією було переконати людей, що смажене курча краще за піцу.

У новій кампанії Durex закликає не повертатися до «нормального» життя

Час іде невпинно, і карантинні обмеження потроху зменшуються. Час повертатися до нормального життя. Але чи було життя до карантину насправді ...

Чи є креатив після карантину? Робота креативних команд у нових умовах

Креативні директори британської агенції Five by Five Global Раві Біхарі та Енді Манкузо розмірковують про те, чи є креатив після карантину, ...

Біг, плавання та секс у новій кампанії від Fedoriv Agency для «Моршинської»

Сімнадцять відеороликів, об’єднаних слоганом «Природа твого тіла», 35 годин зйомок на десяти локаціях, команда з понад 100 людей, швейцарський режисер, ...