Один з найбільших в світі мобільних операторів і діджітальне агентство Isobar Ukraine запустили спільний челлендж, який покликаний надихнути користувачів на створення креативних і фанових відеороликів про те, що вони роблять в мережі.

Для активності обрані дві найбільш динамічні платформи, Instagram і TikTok, на яких популярні авторські відео розважального формату, де користувачі виявляють фантазію, почуття гумору, демонструють оригінальні і свіжі Лайфхак.
Для того, щоб взяти участь, необхідно запостити відео з тегом # атищоробіш і відміткою аккаунта Vodafone Україна, а також передати естафету 2 друзям.
Обов’язкова умова: переможець повинен бути абонентом Vodafone, а його SIM-карта – підтримувати 4G-інтернет.
Приз – смартфон Apple iPhone 11.

Це відмінна можливість для мобільного оператора адаптувати інформативний контент в розважальний формат челенджу, а також почати по-новому спілкуватися з аудиторією, тим більше що ніхто з мобільних операторів ще не почав активно просуватися на перспективній платформі TikTok.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.

1200х628 time to win time

Міжнародний фестиваль реклами «Белый Квадрат» оголошує нові дати проведення

24-26 червня в Мінську пройде один з найбільших фестивалів креативності Східної Європи — Міжнародний фестиваль реклами «Белый Квадрат». На даний ...

Ракета анонс

Бургер в ізоляції, а ти? Інструкція з правилами карантину від RAKETA

Перша українська доставка їжі RAKETA нагадує про можливість безпечної безконтактної доставки, а такоє інші прості правила самоізоляції в новій серії ...

AdGoodNews

Carat Ukraine запустив AdGoodNews — канал добрих новин на час карантину

Як тільки було оголошено карантин, агентство Carat Ukraine запустило план проактивних дій, які дозволяють йти в ногу з поточними подіями ...

опитування

Результати опитування українських представників креативних індустрій

Минулого тижня компанія PPV Knowledge Networks за підтримки Міністерства культури та інформаційної політики України проводила опитування українських представників креативних індустрій про те, ...