Один з найбільших в світі мобільних операторів і діджітальне агентство Isobar Ukraine запустили спільний челлендж, який покликаний надихнути користувачів на створення креативних і фанових відеороликів про те, що вони роблять в мережі.
Для активності обрані дві найбільш динамічні платформи, Instagram і TikTok, на яких популярні авторські відео розважального формату, де користувачі виявляють фантазію, почуття гумору, демонструють оригінальні і свіжі Лайфхак.
Для того, щоб взяти участь, необхідно запостити відео з тегом # атищоробіш і відміткою аккаунта Vodafone Україна, а також передати естафету 2 друзям.
Обов’язкова умова: переможець повинен бути абонентом Vodafone, а його SIM-карта – підтримувати 4G-інтернет.
Приз – смартфон Apple iPhone 11.
Це відмінна можливість для мобільного оператора адаптувати інформативний контент в розважальний формат челенджу, а також почати по-новому спілкуватися з аудиторією, тим більше що ніхто з мобільних операторів ще не почав активно просуватися на перспективній платформі TikTok.