Vodafone Україна запускає челлендж для стимулювання переходу користувачів з 3G на 4G

Один з найбільших в світі мобільних операторів і діджітальне агентство Isobar Ukraine запустили спільний челлендж, який покликаний надихнути користувачів на створення креативних і фанових відеороликів про те, що вони роблять в мережі.

Для активності обрані дві найбільш динамічні платформи, Instagram і TikTok, на яких популярні авторські відео розважального формату, де користувачі виявляють фантазію, почуття гумору, демонструють оригінальні і свіжі Лайфхак.
Для того, щоб взяти участь, необхідно запостити відео з тегом # атищоробіш і відміткою аккаунта Vodafone Україна, а також передати естафету 2 друзям.
Обов’язкова умова: переможець повинен бути абонентом Vodafone, а його SIM-карта – підтримувати 4G-інтернет.
Приз – смартфон Apple iPhone 11.

Це відмінна можливість для мобільного оператора адаптувати інформативний контент в розважальний формат челенджу, а також почати по-новому спілкуватися з аудиторією, тим більше що ніхто з мобільних операторів ще не почав активно просуватися на перспективній платформі TikTok.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.