«Viva! Advertising Stars Award»: номінація від VIVA! на КМФР 2018

Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2018 разом із журналом VIVA! запускають номінацію «Viva! Advertising Stars Award », де кожен зможе віддати свій голос за улюблену зірку в рекламі.

Щоб забезпечити найбільш справедливий список представників зіркової сторони, з яких потім необхідно буде вибрати переможця саме вам – вже зараз запущений перший етап набору кандидатів. Голосування буде проходити на сайті viva.ua.  Оргкомітет фестивалю попередньо відібрав 38 зірок. Серед них: Оля Полякова, Дмитро Шуров, Надія Дорофєєва, ONUKA, Іван Дорн, Потап, Тіна Кароль, Максим Барських, Потап, Джамала та інші.

Також, пропонуємо всім, а особливо представникам рекламно-комунікаційного ринку, згадати інших найяскравіших, незабутніх зірок та надіслати свої пропозиції щодо кандидатів до 4 травня 2018 року на електронну адресу  [email protected] із зазначеними іменами зірок та назвою рекламної кампанії, а також посиланням на рекламний ролик.

Каналом комунікації був обраний рекламний ролик, а ось сам рекламований товар може бути будь-яким – до конкурсу приймається абсолютно все: від реклами засобів особистої гігієни до електроніки, від продуктів харчування і до послуг на Марсі.

Максим Лазебник, керівник фестивалю КМФР, розповів про витоки ідеї конкурсу: «Зірки в рекламі – це успішний проект. Він вже проводився до цього і був абсолютним Win – Win – Win для всіх трьох сторін: для зірок в якості власного PR, для VIVA !, які збирають весь ексклюзив про зірок, і, звичайно ж, для КМФР, адже це розширення нашої аудиторії. Основною метою створення конкурсу було і є – привернення уваги молодої аудиторії до рекламної галузі через зірок, за якими так люблять стежити безліч людей ».

Генеральний директор «Едіпрес Медіа Україна» Наталія Бойко: «Viva !, що є євангелістом життя зірок, не може залишити без уваги таку яскраву і креативну сферу як реклама. Часто, участь в невеликому рекламному проекті в рамках Viva! переростає в глобальну співпрацю бренду із зіркою, а сам ролик, стає окремим твором мистецтва. Завдяки конкурсу, наша аудиторія зможе гідно оцінити ці яскраві проекти . »

Після остаточно сформованого списку номінантів, у гру ввійде другий етап – голосування на сайті viva.ua, де кожен бажаючий зможе проголосувати за свого фаворита. Голосування відбудеться з  9 травня до 30 травня 2018.

І останнім етапом буде нагородження. 1 червня, у рамках Церемонії нагородження переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2018, стане відомим та нагородженим переможець номінації від VIVA! . Нагородження відбудеться на ВДНГ, вул. Академіка Глушкова, 1, павільйон №3.

Не пропустіть можливості потрапити на Церемонію! Оформити акредитацію можна на сайті kiaf.com.ua .

До зустрічі на КМФР 31 травня – 1 червня!

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.