15 квітня о 19:00 відбудеться онлайн-івент про те, як змінився споживач у новій реальності й що робити бренду, щоб бути актуальним.
Світ об’єднується, змінюється та трансформується в нові форми щогодини. Реалії сьогодення змушують бізнеси шукати нові канали й шляхи, ідеї та рішення, щоб втримати цей новий світ на плаву.
McCANN Kyiv пропонує разом навчитися протистояти кризовим ситуаціям і шукати нові можливості. Тому на відкритому онлайн-івенті Катерина Соколюк, Strategic Director McCANN Kyiv, поділиться знаннями про людей і бренди в період COVID-19.
У презентації докладно буде розглянуто 3 аспекти зміни поведінки споживача в умовах локдауну.
Долучайтеся до події тут.
Читайте також: Організація INSCIENCE запустила онлайн-курс про психічне здоров’я з погляду науки.