Вимірювання радіослухання у 2016 році проводитиме TNS Україна

Нагадаємо, заявки на участь у тендері подали три дослідницькі компанії – GfK Ukraine, TNS Україна та Factum Group Ukraine.
 
За словами голови «Радіокомітету» Анни Жуковської, головними факторами, що вплинули на рішення об’єднання, стали вартість проведення вимірювання, а також досвід проведення подібних досліджень і розуміння сучасних реалій індустрії. «Радіокомітету» імпонує у пропозиції від TNS Україна можливість не лише отримувати дані стандартного дослідження радіоаудиторії, але й дані, які дозволять станціям освоювати нові канали дистрибуції, розуміти та оцінювати нові можливості та йти у ногу з часом», – каже Анна Жуковська.

Контракт з компанією TNS укладається на рік з правом пролонгації на три роки. Такою була умова від радіохолдингів, що входять в об’єднання. Зумовлена вона впливом багатьох зовнішніх чинників, зокрема нестабільною ситуацією в країні, що вимагає від керівництва «Радіокомітету» гнучкого реагування та нових рішень.
 
Для забезпечення максимально прозорої та професійної процедури обрання переможця тендеру, та укріплення довіри до процесу проведення дослідження радіовимірювання цього року «ֿРадіокомітет» запросив як незалежного експерта компанію Kwendi media audit.

Світлана Калініна, керуючий партнер Kwendi media audit, запевняє, що порушень у процесі проведення конкурсу та обрання переможця зафіксовано не було: «Конкурс було проведено згідно з процедурою, попередньо узгодженою та затвердженою «Радіокомітетом». Переможця обирали, враховуючи загальну оцінку, що формувалась згідно з погодженим співвідношенням цінової пропозиції та консолідованої оцінки з боку технічного комітету».
 
За словами заступника керуючого директора компанії TNS Україна Анни Добривечір, усі вимірювання та деталі методики ще будуть обговорюватись з «Радіокомітетом». «Ми пишаємось перемогою у тендері і сподіваємось, що новий контракт з нашою компанією стане позитивним моментом для усіх учасників ринку і дасть додатковий імпульс для розвитку радіоіндустрії», – каже вона.

До кінця 2015 року вимірювання радіослухання на замовлення «Радіокомітету» здійснює компанія GFK Ukraine. Зокрема, зараз триває четверта хвиля дослідження. Катерина Мясникова, виконавчий директор Незалежної асоціації телерадіомовників, що є керівним партнером «Радіокомітету», прокоментувала, чому із компанією не було продовжено співпрацю ще на 4 роки: «Разом ми зробили важливий крок – створили окреме індустріальне дослідження. За всі роки співпраці ми не мали жодного підтвердженого випадку спотворення даних. Ми впевненні, що дані, які отримував ринок є валютою, вартою довіри. Рішення за результатами конкурсу – це не рішення змінити GFK Ukraine, це обрання іншого підрядника, який запропонував більш привабливі умови співпраці», – наголосила вона.

За словами пані Катерини без змін залишиться метод дослідження та вибірка, тому кардинальних змін у даних не варто очікувати. Ротації у топ-10 радіостанцій важко прогнозувати, оскільки вони залежать не від компанії-дослідника, а від бізнес-стратегії самих радіостанцій.
 
Як вже повідомляв «Радіокомітет», тендер було оголошено у зв’язку з закінченням договіру з компанією GFK, що проводила дослідження радіослухання упродовж останніх чотирьох років. Дослідницька компанія GfK Ukraine виграла тендер на радіовимірювання в листопаді 2011 року. До цього дослідження ринку проводила компанія TNS Ukraine. Вимірювання аудиторії радіо як окремий індустріальний проект проводиться в Україні з 2008 року.
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...