Виктория Бекхэм подает в суд из-за мнимой анорексии

Дизайнер и актриса Виктория Бэкхем подала в суд на кафе Sidhu Golden Fish and Chips из-за рекламы, в которой заведение использовало ее изображение в образе человека, страдающего анорексией. 

 

В рекламе использовалось рисунок г-жи Бэкхем и пиццы, при этом пицца преподносилась как еще более тонкая (всего 2 миллиметра), чем актриса. Представитель Виктории Бэкхем рассказал, что использование подобного изображения является недопустимым.

Также с критикой рекламы выступили общественные организации, занимающиеся проблемами анорексии.

В свою очередь, представители заведения отметили, что считают анорексию «серьезным заболеванием», что не имели целью кого-то оскорбить, а реклама, по их словам, имела целью «заставить людей улыбнуться».

Представитель бренда заключил, что удалит рекламу, если «хотя бы один человек будет ею оскорблен».

 


Подробнее: https://adindex.ru/news/adyummy/2017/08/9/161551.phtml

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...