Виконавчий креативний директор McCann Madrid на конференції Best Marketing Practices

Володар понад 20 Cannes Lions, Jon Lavin, виконавчий креативний директор McCann Madrid виступить на конференції Best Marketing Practices у рамках 19-ого КМФР з темою «Just pork meat or how to sell creating controversy».

Jon працював копірайтером у Ogilvy Madrid, креативним директором та виконавчим креативним директором Contrapunto BBDO і DDB, засновником та партнером Villar-Rosàs Madrid, Global Creative Director в The Cyranos і зараз він виконавчий креативний директор в іспанському McCann. Він також був засновником The Appiness Collective.

Серед його відзнак – понад 200 найбільш почесних нагород (включаючи 20 Cannes Lions) для таких клієнтів як Nike, Coca-Cola, Canal+, Smart, Burger King, Amnesty International, Campofrío та Ikea.

Jon був обраним як один із «Найбільш цінних юних креаторів Іспанії» за версією The Journal of Advertising, обраний одним із «Лідерів майбутнього» за версією журналу Capital та був в рейтингу 2016 року «Ідеальний креативний директор Іспанії», заснованим на опитуванні  маркетинг-директорів, опублікованих в «The Advertiser».

Він судив безліч робіт на таких фестивалях, як: El Sol Iberoamerican Festival, El Ojo de Iberoamérica, JCDecaux, Cinespot, Caribbean Festival, Young Lions, CdeC (Іспанський креативний клуб), New York Festival, FIAP, Clio 2018 і на багатьох інших.

Не пропустіть заряд креативу від виконавчого креативного директора McCann Madrid.

Повна програма конференції Best Marketing Practices доступна за посиланням.

Аби відвідати КМФР 2018, вам необхідно зареєструватися на сайті і оформити необхідну кількість акредитацій.

Якщо у вас виникли будь-які питання або труднощі, просимо звертатися до оргкомітету конкурсу за телефоном: (+38044) 490-90-30 або по e-mail: [email protected], Ольга Підгорська.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...