Виконавчий креативний директор McCann Madrid на конференції Best Marketing Practices

Володар понад 20 Cannes Lions, Jon Lavin, виконавчий креативний директор McCann Madrid виступить на конференції Best Marketing Practices у рамках 19-ого КМФР з темою «Just pork meat or how to sell creating controversy».

Jon працював копірайтером у Ogilvy Madrid, креативним директором та виконавчим креативним директором Contrapunto BBDO і DDB, засновником та партнером Villar-Rosàs Madrid, Global Creative Director в The Cyranos і зараз він виконавчий креативний директор в іспанському McCann. Він також був засновником The Appiness Collective.

Серед його відзнак – понад 200 найбільш почесних нагород (включаючи 20 Cannes Lions) для таких клієнтів як Nike, Coca-Cola, Canal+, Smart, Burger King, Amnesty International, Campofrío та Ikea.

Jon був обраним як один із «Найбільш цінних юних креаторів Іспанії» за версією The Journal of Advertising, обраний одним із «Лідерів майбутнього» за версією журналу Capital та був в рейтингу 2016 року «Ідеальний креативний директор Іспанії», заснованим на опитуванні  маркетинг-директорів, опублікованих в «The Advertiser».

Він судив безліч робіт на таких фестивалях, як: El Sol Iberoamerican Festival, El Ojo de Iberoamérica, JCDecaux, Cinespot, Caribbean Festival, Young Lions, CdeC (Іспанський креативний клуб), New York Festival, FIAP, Clio 2018 і на багатьох інших.

Не пропустіть заряд креативу від виконавчого креативного директора McCann Madrid.

Повна програма конференції Best Marketing Practices доступна за посиланням.

Аби відвідати КМФР 2018, вам необхідно зареєструватися на сайті і оформити необхідну кількість акредитацій.

Якщо у вас виникли будь-які питання або труднощі, просимо звертатися до оргкомітету конкурсу за телефоном: (+38044) 490-90-30 або по e-mail: [email protected], Ольга Підгорська.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

Онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR оголосила програму

11 липня онлайн-конференція CASES: Marketing, Strategy & PR збере представників бізнесів, креативних організацій та державних інститутів, щоб поділитись досвідом кризового ...

Усі медичні послуги в смартфоні: Fedoriv Agency презентували оновлений сервіс Doc.ua

Медичний онлайн-хаб Doc.ua презентував нове позиціювання та мобільний застосунок, у якому зібрано 1500 закладів охорони здоров’я, 11400 лікарів і понад ...

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Твій екопростір: vandog agency здійснила ребрендинг ботсаду ім. Гришка

Креативна агенція vandog agency здійснила ребрендинг Національного ботанічного саду імені Миколи Гришка (тепер вже ботсаду ім. Гришка). В основу нової ...

Nova Poshta Global стирає кордони в онлайн-покупках

Щоб заохотити клієнтів до замовлень по всьому світу, Нова пошта Глобал запустила нову комунікаційну платформу. Стратегію та кампанію розробили в ...

«Онлайн-мероприятия становятся образовательными шоу»: с какими вызовами сталкивается ивент-индустрия

В первые недели карантина онлайн-контент был королем: казалось, все начали проходить курсы, смотреть образовательные ролики и учиться дома на мастер-классах. ...