Виконавчий креативний директор McCann Madrid на конференції Best Marketing Practices

Володар понад 20 Cannes Lions, Jon Lavin, виконавчий креативний директор McCann Madrid виступить на конференції Best Marketing Practices у рамках 19-ого КМФР з темою «Just pork meat or how to sell creating controversy».

Jon працював копірайтером у Ogilvy Madrid, креативним директором та виконавчим креативним директором Contrapunto BBDO і DDB, засновником та партнером Villar-Rosàs Madrid, Global Creative Director в The Cyranos і зараз він виконавчий креативний директор в іспанському McCann. Він також був засновником The Appiness Collective.

Серед його відзнак – понад 200 найбільш почесних нагород (включаючи 20 Cannes Lions) для таких клієнтів як Nike, Coca-Cola, Canal+, Smart, Burger King, Amnesty International, Campofrío та Ikea.

Jon був обраним як один із «Найбільш цінних юних креаторів Іспанії» за версією The Journal of Advertising, обраний одним із «Лідерів майбутнього» за версією журналу Capital та був в рейтингу 2016 року «Ідеальний креативний директор Іспанії», заснованим на опитуванні  маркетинг-директорів, опублікованих в «The Advertiser».

Він судив безліч робіт на таких фестивалях, як: El Sol Iberoamerican Festival, El Ojo de Iberoamérica, JCDecaux, Cinespot, Caribbean Festival, Young Lions, CdeC (Іспанський креативний клуб), New York Festival, FIAP, Clio 2018 і на багатьох інших.

Не пропустіть заряд креативу від виконавчого креативного директора McCann Madrid.

Повна програма конференції Best Marketing Practices доступна за посиланням.

Аби відвідати КМФР 2018, вам необхідно зареєструватися на сайті і оформити необхідну кількість акредитацій.

Якщо у вас виникли будь-які питання або труднощі, просимо звертатися до оргкомітету конкурсу за телефоном: (+38044) 490-90-30 або по e-mail: [email protected], Ольга Підгорська.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Нова реальність і ключові тренди ритейлу в період після COVID-19 — звіт KPMGНова реальність і ключові тренди ритейлу в період після COVID-19 — звіт KPMG

Нова реальність і ключові тренди ритейлу в період після COVID-19 — звіт KPMG

Останні кілька місяців внесли безпрецедентну невизначеність, складність і зміни в роздрібну торгівлю. У період «після коронавірусу» деякі ритейлери будуть процвітати, ...

Ringostat запускает исследование о том, как бизнес выходит из карантина

Ringostat запускает исследование о том, как бизнес выходит из карантина

Платформа коллтрекинга, телефонии и сквозной аналитики Ringostat запускает исследование о том, как бизнес выходит или уже вышел из карантина. И ...

Опрос Kwendi Media Audit: пандемия привела к снижению ожиданий от медиаинфляции в 2020 году

В рамках регулярной инициативы команда Kwendi Media Audit консолидировала прогнозы медиаинфляции от экспертов рынка. Данные опроса приведены в виде среднего ...

Teva і Havas Digital Kyiv створили чат-бот емоційної підтримки

Більшість з нас щодня піклується про здоров’я близьких людей. За даними Teva, понад 40% дорослого населення у світі бере на ...

Алек Барр, head of experience and service design в CHE Proximity, розмірковує про те, як змінилась робота представників креативних індустрій через пандемію.

Робота 3.0: як завдяки кризі ми стаємо свідками народження нової робочої моделі

Алек Барр, head of experience and service design в австралійському офісі CHE Proximity, розмірковує про те, які кардинальні зміни принесла пандемія ...

Реклама Apple AirPods, знята у Києві, здобула «золото» премії Shots Awards 2020

Реклама Apple AirPods, знята у Києві, здобула «золото» Shots Awards 2020

Про це йдеться на офіційному сайті Shots Awards. Ролик під назвою «Bounce» переміг у номінації «Телевізійна реклама року, що триває понад хвилину». ...