• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Viber & alyona alyona. Перша партнерська кампанія 360 — як це було

19 Грудня, 2020
Час прочитання: 4 хв.
A A
Viber & alyona alyona. Перша партнерська кампанія 360 — як це було
Share on FacebookShare on Twitter

Понад 670 000 підписників в спільноті alyona alyona в Viber і більше ніж  1.5 тисяч креативних танцювальних GIF від користувачів Viber та 600 тисяч завантажень стікерпака. Кліп alyona alyona «#дубадав»  отримав 1,1 млн переглядів на youtube і ці цифри тільки збільшуються.

Viber & alyona alyona. Перша партнерська кампанія 360 — як це було

Viber — найпопулярніший месенджер в Україні. Щоб залучити ще більше українців, а особливо молоді, Rakuten Viber разом з OMG Agency запустив перший у своєму роді конкурс користувацького контенту в партнерстві з alyona alyona — відомою українською хіп-хоп виконавицею.

«2020 поставив перед нами багато челленджів, карантин — це лише частина того, з чим зіткнулися люди в цьому році. У ситуації „нової нормальності“ просто зберігати оптимізм і ділитися своїми позитивними емоціями з іншими — це вже подвиг. Viber працює для того, щоб люди були ближче один до одного і могли ділитися з близькими тим, що їм важливо: емоціями, спогадами, враженнями та, звичайно, музикою. Ми вважаємо, що цей проєкт, без сумніву, продемонстрував силу усіх поєднань», — поділилась Галина Котова, Marketing Manager Rakuten Viber.

Перед проєктом стояли цілі:

  • підвищити залученість і активність користувачів у Viber;
  • продемонструвати механіку використання нового продукту — створення GIF в Viber;
  • збільшити залученість і кількість учасників спільноти alyona alyona в Viber — досягти більше ніж 500 000 підписників.

«Для досягнення цього завдання, ми з Viber організували масштабну колаборацію: „Стань героєм кліпу alyona alyona“. Коли одна з найперспективніших українських артисток сучасності та найпопулярніший месенджер у країні об’єднують свої сили, можна з упевненістю сказати про те, що буде магія!», — коментує Дмитро Дюжев, CEO OMG Agency.

Viber & alyona alyona. Перша партнерська кампанія 360 — як це було

Етапи проведення партнерської кампанії

Для збільшення активності аудиторії в Viber та залучення в рекламну кампанію нового продукту по створенню GIF, був запущений конкурс в тільки створеній спільноті alyona alyona в Viber.

Умови конкурсу були такі: зняти танцювальну GIF та приєднатися до спільноти в Viber. Потрібно було повторити одне з чотирьох простих рухів, які alyona alyona показала в спільноті та у своїх соцмережах перед стартом конкурсу.

Для конкурсу був розроблений лендінг з умовами, який вів на спільноту в Viber. Для більшого конекту та залучення, був створений фановий стікерпак з alyona alyona.

Viber & alyona alyona. Перша партнерська кампанія 360 — як це було

Конкурс тривав з 2 по 15 листопада. Отримані гіфки, які підходили під умови та положення конкурсу, публікувались у спільноті конкурсу. Кожен день обирались 3 топові гіфки та ставилися на голосування в офіційній спільноті alyona alyona.

Фінальним етапом колаборації був кліп на нову пісню alyona alyona — «#дубадав» з гіфками переможців конкурсу.

«Як для команди Viber, так і для команди OMG це був цікавий челлендж — усього за два місяці пройти шлях від ідеї до повної реалізації та випуску відеокліпу з переможцями конкурсу. Це вимагало глибокого залучення всіх сторін, але результат вийшов відмінним, і в цьому заслуга кожного учасника проєкту», — коментує Євген Боднар, менеджер з розвитку бізнесу Viber.

«Я дуже щаслива від того, що так багато людей взяли участь у моєму танцювальному конкурсі та найкращі гіфки я змогла додати до кліпу і таким чином, в карантинний час, об’єднатися через Viber для того, щоб створити це відео», — ділиться враженнями від роботи alyona alyona.

«Проблема» з якою зіткнулися…

«За весь час роботи над кейсом, команда зіткнулася тільки з такою складністю, як відбір найкращих гіфок. Ми були вражені креативністю з якою люди підходили до конкурсу. Ми отримали гіфки, де учасники танцювали в полі, на тракторі, в офісі, в спортзалі, усім класом та всією родиною у гарному осінньому лісі. Тому обирати топ-3 кожного дня було дуже складно, та за умовами конкурсу тільки 14 гіфок переможців голосування потрапляли в кліп alyona alyona», — розповідає Корнєєва Софія, SMM Manager OMG Agency.

Viber & alyona alyona. Перша партнерська кампанія 360 — як це було

Які результати?

На момент написання цього кейсу в спільноті Viber alyona alyona:

  • 670 тисяч учасників (і це число тільки зростає);
  • стікерпак завантажили понад 600 тисяч користувачів;
  • кліп «#дубадав» подивилися понад 1,1 млн чоловік.

За час проведення конкурсу отримано 1460 танцювальних гіфок та неймовірна доза позитиву та креативності, яка поєднала спільноту.

Viber & alyona alyona. Перша партнерська кампанія 360 — як це було

Довідка:

OMG agency — це перше ком’юніті агентство в Україні. Основними напрямками діяльності є — об’єднання аудиторії бренду, проведення рекламних кампаній, просування і монетизація внутрішніх і партнерських проєктів. У своїй структурі агенція має наймасштабнішу сітку каналів у YouTube та Instagram в Україні.


Читайте також:

Разом з alyona alyona і brabrabra, команда Havas Digital Kyiv вирішила зробити груди українок щасливими, запустивши кампанію #HappyTits. Адже, якби груди українських жінок могли розмовляти, вони б зачитали злий репчик про свою нелегку долю.

Теги: діджиталконкурскреативсоціальні мережітехнологіїфлешмоб

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.