Понад 670 000 підписників в спільноті alyona alyona в Viber і більше ніж 1.5 тисяч креативних танцювальних GIF від користувачів Viber та 600 тисяч завантажень стікерпака. Кліп alyona alyona «#дубадав» отримав 1,1 млн переглядів на youtube і ці цифри тільки збільшуються.
Viber — найпопулярніший месенджер в Україні. Щоб залучити ще більше українців, а особливо молоді, Rakuten Viber разом з OMG Agency запустив перший у своєму роді конкурс користувацького контенту в партнерстві з alyona alyona — відомою українською хіп-хоп виконавицею.
«2020 поставив перед нами багато челленджів, карантин — це лише частина того, з чим зіткнулися люди в цьому році. У ситуації „нової нормальності“ просто зберігати оптимізм і ділитися своїми позитивними емоціями з іншими — це вже подвиг. Viber працює для того, щоб люди були ближче один до одного і могли ділитися з близькими тим, що їм важливо: емоціями, спогадами, враженнями та, звичайно, музикою. Ми вважаємо, що цей проєкт, без сумніву, продемонстрував силу усіх поєднань», — поділилась Галина Котова, Marketing Manager Rakuten Viber.
Перед проєктом стояли цілі:
- підвищити залученість і активність користувачів у Viber;
- продемонструвати механіку використання нового продукту — створення GIF в Viber;
- збільшити залученість і кількість учасників спільноти alyona alyona в Viber — досягти більше ніж 500 000 підписників.
«Для досягнення цього завдання, ми з Viber організували масштабну колаборацію: „Стань героєм кліпу alyona alyona“. Коли одна з найперспективніших українських артисток сучасності та найпопулярніший месенджер у країні об’єднують свої сили, можна з упевненістю сказати про те, що буде магія!», — коментує Дмитро Дюжев, CEO OMG Agency.
Етапи проведення партнерської кампанії
Для збільшення активності аудиторії в Viber та залучення в рекламну кампанію нового продукту по створенню GIF, був запущений конкурс в тільки створеній спільноті alyona alyona в Viber.
Умови конкурсу були такі: зняти танцювальну GIF та приєднатися до спільноти в Viber. Потрібно було повторити одне з чотирьох простих рухів, які alyona alyona показала в спільноті та у своїх соцмережах перед стартом конкурсу.
Для конкурсу був розроблений лендінг з умовами, який вів на спільноту в Viber. Для більшого конекту та залучення, був створений фановий стікерпак з alyona alyona.
Конкурс тривав з 2 по 15 листопада. Отримані гіфки, які підходили під умови та положення конкурсу, публікувались у спільноті конкурсу. Кожен день обирались 3 топові гіфки та ставилися на голосування в офіційній спільноті alyona alyona.
Фінальним етапом колаборації був кліп на нову пісню alyona alyona — «#дубадав» з гіфками переможців конкурсу.
«Як для команди Viber, так і для команди OMG це був цікавий челлендж — усього за два місяці пройти шлях від ідеї до повної реалізації та випуску відеокліпу з переможцями конкурсу. Це вимагало глибокого залучення всіх сторін, але результат вийшов відмінним, і в цьому заслуга кожного учасника проєкту», — коментує Євген Боднар, менеджер з розвитку бізнесу Viber.
«Я дуже щаслива від того, що так багато людей взяли участь у моєму танцювальному конкурсі та найкращі гіфки я змогла додати до кліпу і таким чином, в карантинний час, об’єднатися через Viber для того, щоб створити це відео», — ділиться враженнями від роботи alyona alyona.
«Проблема» з якою зіткнулися…
«За весь час роботи над кейсом, команда зіткнулася тільки з такою складністю, як відбір найкращих гіфок. Ми були вражені креативністю з якою люди підходили до конкурсу. Ми отримали гіфки, де учасники танцювали в полі, на тракторі, в офісі, в спортзалі, усім класом та всією родиною у гарному осінньому лісі. Тому обирати топ-3 кожного дня було дуже складно, та за умовами конкурсу тільки 14 гіфок переможців голосування потрапляли в кліп alyona alyona», — розповідає Корнєєва Софія, SMM Manager OMG Agency.
Які результати?
На момент написання цього кейсу в спільноті Viber alyona alyona:
- 670 тисяч учасників (і це число тільки зростає);
- стікерпак завантажили понад 600 тисяч користувачів;
- кліп «#дубадав» подивилися понад 1,1 млн чоловік.
За час проведення конкурсу отримано 1460 танцювальних гіфок та неймовірна доза позитиву та креативності, яка поєднала спільноту.
Довідка:
OMG agency — це перше ком’юніті агентство в Україні. Основними напрямками діяльності є — об’єднання аудиторії бренду, проведення рекламних кампаній, просування і монетизація внутрішніх і партнерських проєктів. У своїй структурі агенція має наймасштабнішу сітку каналів у YouTube та Instagram в Україні.
Читайте також:
Разом з alyona alyona і brabrabra, команда Havas Digital Kyiv вирішила зробити груди українок щасливими, запустивши кампанію #HappyTits. Адже, якби груди українських жінок могли розмовляти, вони б зачитали злий репчик про свою нелегку долю.