Веселый дизайн для неприятных обязнностей

 Она решила использовать три вида коробок, которые можно наполнять пакетами повторно. В каждой из них находится по 15 пакетов. Размер таких коробочек позволяет с лёгкостью помещать их в карман куртки или пиджака.. Они игривы и достаточно тактичны.

Фото: packagingoftheworld.com

Коробочки предназначены для использования с разными породами собак, поскольку различаются по размерам: для маленьких, средних и крупных собак. На лицевой стороне упаковки нарисованы морды собак, а сзади изображена их пятая точка. Целью дизайнера было сделать такой непривлекательный продукт забавным аксессуаром, который никто не постесняется иметь с собой.

Фото: packagingoftheworld.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Цукерковий робот Reese’s: в 2020 році двері самі відвідують людей на Хелловін

Цукерковий робот Reese’s управляється дистанційно. У ніч Хелловіну він завітає до тих, хто переконає бренд, що вони є справжніми фанатами цього свята.

Тіні та дзеркала: Burger King викликає привид Рональда МакДональда

Відвідувачам повідомили, що ті можуть викликати привид Рональда МакДональда, якщо перед дзеркалом тричі скажуть вголос фразу «canceled clown».

Ретро-ігри та бойові банщиці: кампанії, що стали доказом ефективності лоу-фай контенту

Існує кілька дієвих стратегій, які сприяють ефективності лоу-фай контенту. Стиль ретро та навмисно недоладно зроблена реклама входять до їх числа.

LIONS Live: шлях Libresse до правди та безстрашності

Шлях Libresse перетворив маленький бренд гігієнічних продуктів на лідера культурної думки і розбив табу навколо жіночого тіла.

LIONS Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.

LIONS Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.