Ведущее digital-агентство в Тайланде сменило владельца

В результате совершенной сделки Flexmedia будет интегрировано в международное агентство performance-маркетинга iProspect, входящее в Dentsu Aegis Network,и переименовано в Flexmedia iProspect. Партнерство позволит расширить digital-возможности iProspect, стать самым крупным агентством с фокусом на performance-маркетинг в Тайланде, а также укрепить позиции группы на локальном рынке.

Digital-агентство Flexmedia было основано в 2005 году. Его возглавляет Натамон Конгтананон. Штат компании насчитывает 33 профессионала в сфере маркетинга, которые занимаются продвижением как международных, так и локальных брендов, включая Samsung, Sansiri и Siam Commercial Bank.

Под руководством Приды Силпа-арча, управляющего директора iProspect в Тайланде, агентство расширило свое клиентское портфолио на рынке. Оно включает такие бренды из ТОП-100, как AIS, L’Oreal и Microsoft. Команда из 14 специалистов  оказывает услуги в области performance-маркетинга.

В результате интеграции агентств Натамон Конгтананон займет пост генерального директора Flexmedia iProspect.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...

Майже піксарівське відео про тренування собак-поводирів від організації Guide Dogs

Благодійна організація Guide Dogs, яка допомагає незрячим людям, задіяла нестримну силу цуценят, щоб відзначити своє 90-річчя та висловити подяку своїм ...

Чорний ящик та впарювання цеглини: 15 найкреативніших рекрутингових кампаній

Традиційні рекрутингові стратегії нерідко обертаються для компаній тим, що найталановитіші кандидати вислизають у них крізь пальці. Кадрова реклама не повинна ...

З мамою-ведмедицею жарти погані: IKEA нагадує про екологічно свідому поведінку

Екологічно свідома біла ведмедиця виховує безвідповідальну родину в новій кампанії IKEA, запущеній на Близькому Сході до Дня Землі 2021. Її ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...