Клієнт: мережа супермаркетів VARUS.
Завдання:
— оновити візуальний стиль оформлення соцмереж VARUS;
— створити яскравий, помітний візуал, що запам’ятовується та вирізняється серед мереж конкурентів;
— доречно інтегрувати в оновлену візуальну стилістику різноманіття рубрик та широкий асортимент товарів.
План дій: задля досягнення поставленої задачі було проведено аналіз конкурентів та ЦА, ресерч сучасних трендів візуального оформлення загалом та соціальних мереж зокрема, що лягло в основу підготовки мудбордів та розробки візуальної стилістики сторінки.
Що ми робили
Найперше, що ми розуміли — повністю перейти на живий фото та відеоконтент не вийде, тому більшу частину ми маємо закривати саме графікою.
Разом із тим, акаунт будь-якого ритейла — це велике різноманіття товарів абсолютно різних категорій, а також акційних матеріалів, яких неможливо уникнути і які публікуються у великій кількості.
Отже, нашим завданням було не лише створити візуально привабливий та унікальний стиль, а ще і зробити дизайн функціональним, щоб ми могли закривати велику кількість контенту оперативно, не втрачаючи якості та фірмового стилю
Після проведення аналізу сторінок конкурентів та ресерчу візуальних трендів, спираючись і на розроблену концепцію комунікації та TOV, ми обрали яскравий візуальний напрямок, натхненний осучасненим стилем ретроплакатів.
Основними об’єднуючими елементами стали:
— округлі форми для плашок;
— яскраві прямокутні підложки під текст;
— накладання «шумів» на фон та поверх зображень;
— періодичне додавання характерних ручок брендового маскоту клієнта.
Окрему увагу варто приділити палітрі кольорів. Адже окрім брендових помаранчевого та зеленого ми закріпили за VARUS використання різнобарвної палітри насичених відтінків.
Цей стиль вдалося адаптувати й під щотижневу подачу акційних матеріалів, перетворивши звичні рекламні макети на цікаві та яскраві товарні каруселі «РІЗНОМАЇЖЖЯ тижня», шаблони дозволили гармонійно подавати будь-які продукти.
Розроблена візуальна концепція легко інтегрується і до живих фото та відео матеріалів, за допомогою накладання «шумів» та додавання характерних плашок.
Чого ми досягли
Після поступового впровадження розробленої візуальної концепції нам вдалося повністю змінити зовнішній вигляд контенту на сторінці.
Відтепер як кожен допис окремо так і загальна стрічка, зокрема, виглядають цілісно та гармонійно, відображаючи свіжий і сміливий вайб бренду VARUS.
Змінений візуальний стиль відобразився також і на кількісних показниках, а саме, з моменту впровадження нового оформлення (липень 2023 року) ми отримали ріст взаємодій на сторінці.
Таким чином, усього за пів року команда OMG agency спільно з командою бренду змогли розробити та впровадити нове візуальне оформлення соцмереж VARUS, зробивши його свіжим та сучасним, водночас не тільки зберігаючи початкове ДНК бренду, а й посилюючи його.