• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

VARUS: як виділитися серед конкурентів та збільшити взаємодії за допомогою оновлення візуального стилю

29 Березня, 2024
Час прочитання: 3 хв.
A A
VARUS: як виділитися серед конкурентів та збільшити взаємодії за допомогою оновлення візуального стилю
Share on FacebookShare on Twitter

Клієнт: мережа супермаркетів VARUS.

Завдання:

— оновити візуальний стиль оформлення соцмереж VARUS;

— створити яскравий, помітний візуал, що запам’ятовується та вирізняється серед мереж конкурентів;

— доречно інтегрувати в оновлену візуальну стилістику різноманіття рубрик та широкий асортимент товарів.

План дій: задля досягнення поставленої задачі було проведено аналіз конкурентів та ЦА, ресерч сучасних трендів візуального оформлення загалом та соціальних мереж зокрема, що лягло в основу підготовки мудбордів та розробки візуальної стилістики сторінки.

Що ми робили

Найперше, що ми розуміли — повністю перейти на живий фото та відеоконтент не вийде, тому більшу частину ми маємо закривати саме графікою.

Разом із тим, акаунт будь-якого ритейла — це велике різноманіття товарів абсолютно різних категорій, а також акційних матеріалів, яких неможливо уникнути і які публікуються у великій кількості.

Отже, нашим завданням було не лише створити візуально привабливий та унікальний стиль, а ще і зробити дизайн функціональним, щоб ми могли закривати велику кількість контенту оперативно, не втрачаючи якості та фірмового стилю

Після проведення аналізу сторінок конкурентів та ресерчу візуальних трендів, спираючись і на розроблену концепцію комунікації та TOV, ми обрали яскравий візуальний напрямок, натхненний осучасненим стилем ретроплакатів.

Основними об’єднуючими елементами стали:

— округлі форми для плашок;

— яскраві прямокутні підложки під текст;

— накладання «шумів» на фон та поверх зображень;

— періодичне додавання характерних ручок брендового маскоту клієнта.

 

Окрему увагу варто приділити палітрі кольорів. Адже окрім брендових помаранчевого та зеленого ми закріпили за VARUS використання різнобарвної палітри насичених відтінків.

Цей стиль вдалося адаптувати й під щотижневу подачу акційних матеріалів, перетворивши звичні рекламні макети на цікаві та яскраві товарні каруселі «РІЗНОМАЇЖЖЯ тижня», шаблони дозволили гармонійно подавати будь-які продукти.

Розроблена візуальна концепція легко інтегрується і до живих фото та відео матеріалів, за допомогою накладання «шумів» та додавання характерних плашок.

Чого ми досягли

Після поступового впровадження розробленої візуальної концепції нам вдалося повністю змінити зовнішній вигляд контенту на сторінці.

Відтепер як кожен допис окремо так і загальна стрічка, зокрема, виглядають цілісно та гармонійно, відображаючи свіжий і сміливий вайб бренду VARUS.

 

Змінений візуальний стиль відобразився також і на кількісних показниках, а саме, з моменту впровадження нового оформлення (липень 2023 року) ми отримали ріст взаємодій на сторінці.

Таким чином, усього за пів року команда OMG agency спільно з командою бренду змогли розробити та впровадити нове візуальне оформлення соцмереж VARUS, зробивши його свіжим та сучасним, водночас не тільки зберігаючи початкове ДНК бренду, а й посилюючи його.

Теги: кейсикреативсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

У час, коли бізнес стикається з безпрецедентними викликами, а єдність стає вирішальним фактором стабільності, компанія УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО зробила стратегічний крок — оновила систему корпоративних цінностей і впровадила внутрішні стандарти компетенцій. Адже...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.