Вандализм во благо?

На рекламных макетах, размещенных группой неизвестных активистов вместо похищенных коммерческих плакатов, были приведены цитаты из журнала Strike! (который отрицает своё участие в акции): например «Вероятность того, что ты будешь остановлен и обыскан в Лондоне, увеличивается в 28 раз, если твоя кожа не белая, потому что мы остаёмся расистами».

Конструкции принадлежат оператору наружной рекламы Clear Channel, который сразу же заявил в полицию о происшествии и за одну ночь повторно разместил коммерческие баннеры.

В редакции журнала Strike! утверждают, что сотрудники полиции призывали не фотографировать и не распространять постеры и отбирали смартфоны у тех, кто фиксировал незаконное размещение.

 

 
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Розділяй і володарюй: для чого бізнесу медіамоніторинг і на які питання він дає відповідь

Моніторинг засобів масової інформації та соцмереж — життєво важливий інструмент у будь-якій галузі бізнесу. Сьогодні складно собі уявити велику компанію ...

Jooble запустив сайт із медитаціями #HRsuperhero до дня HR-менеджерів і рекрутерів

Міжнародний сервіс для пошуку роботи Jooble запустив лендинг #HRsuperhero з  медитаціями до дня HR-менеджерів і рекрутерів. Сайт був розроблений з ...

Все пізнається в порівнянні: Suzuki запрошує австралійців на тест-драйв до конкурентів

Австралійське відділення компанії Suzuki пропонує потенційним покупцям з’їздити у машині Suzuki на тест-драйв до конкурентів.

Культура подарунків: з’явився новий сервіс Upfront для створення gift cards

В Україні з’явився сервіс для створення онлайн-сертифікатів — Upfront. Платформа допомагає сконструювати white label сайт для електронних сертифікатів, ваучерів послуг. ...

Ісландія пропонує святкувати рибне Різдво двічі на тиждень

Розповідь про те, як рибний Санта-Клаус готується до свята, дозволила креаторам органічно поєднати чотири головні риси товару.

Бренд Jeep цитує Карла Сагана та закликає берегти «бліду блакитну цятку»

У своїй колаборації зі сценаристкою, режисеркою та продюсеркою Енн Друян бренд Jeep цитує Карла Сагана в ефектному проморолику.