Віртуальна реальність значно розширила межі можливого в плані взаємодії брендів зі своєю аудиторією. Вона здатна розважати, викликати співчуття та відволікати від неприємних відчуттів, як це доводять шість обраних організаторами Cannes Lions VR-кампаній, що апелюють до емпатії та фантазії.
VR Vaccine (Hermes Pardini, Ogilvy Sao Paulo, 2017)
Діти надягають прибор віртуальної реальності і бачать цікаву історію, яка дозволяє їм забути про страх. Водночас інтерактивний сюжет заохочує їх посидіти, не розмахуючи руками, доки медсестра робить їм щеплення. Можливість бодай ненадовго вберегти маленьких глядачів від зайвого стресу є доволі креативним і практичним застосуванням VR.
The Displaced (The New York Times, Vrse.Works Los Angeles, 2016)
В цій VR-кампанії від The New York Times кожен отримує можливість відчути, як воно – бути біженцем. Така інтеграція віртуальної реальності та традиційної журналістики дозволяє по-іншому поглянути на деякі з найгостріших тем сьогодення.
Virtual Equality (Queeraz, J. Walter Thompson Sydney, 2018)
Ця VR-кампанія суттєво вплинула на суспільну думку, переконавши австралійців проголосувати за дозвіл шлюбів між людьми однієї статі. Картонні VR-окуляри Google, розфарбовані у кольори веселки, були надіслані журналістам та політикам, щоб ті могли віртуально відвідати таке весілля, яке відбулося в сусідній Новій Зеландії. Відео, яким супроводжувалася VR-активація, набуло чималої популярності.
The Field Trip to Mars (Lockheed Martin, McCann New York, 2016)
Американська аерокосмічна компанія Lockheed Martin перетворила цілий шкільний автобус на пристрій віртуальної реальності. Замість окулярів, VR-технологією були обладнані вікна автобуса, і в той час, як він роз’їжджав Вашингтоном, у вікна було видно червону марсіанську пустелю. Це стало хорошою демонстрацією потенціалу VR для цілої групи людей, які без громіздкого апарату на голові могли в процесі вільно обмінюватися враженнями.
The Martian VR Experience (20th Century Fox, Twentieth Century Fox Home Entertainment Los Angeles, 2016)
Події цієї кампанії також розгортаються на Марсі, щоб зацікавити людей фільмом «Марсіанин». Fox Innovation Lab та режисер Рідлі Скотт створили кампанію, яка ставила глядача на місце головного героя фільму. Кампанія дебютувала на фестивалі Sundance, щоб привернути увагу лідерів думок та репортерів. Вона стала успішним зразком VR-кампаній що апелюють до емпатії та фантазії, посприявши піару навколо випуску для домашнього перегляду фільму «Марсіанин».
Excedrin – The Migraine Experience (Glaxo Smith-Kline, DDB London, 2016)
А ось ця кампанія дійсно дозволила кожному поставити себе на місце того, хто потерпає від мігрені, і, зокрема, відчути такі симптоми, як потьмарення зору та гіперчутливість до світла. Навіщо? Щоб дати людям з мігренню розповісти, як вони насправді себе почувають, і водночас довести їм, що цей фармацевтичний бренд завжди на їх боці.