• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

«Вакцина» і NCG DIEVO: гучний вихід на ринок і перевищення плану продажів на 350%

2 Вересня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
«Вакцина» і NCG DIEVO: гучний вихід на ринок і перевищення плану продажів на 350%
Share on FacebookShare on Twitter

Криза — час можливостей. Факт відомий усім, однак не всі справді можуть ними скористатись. Bayadera Group з тих, хто не боїться діяти. Вихід на ринок з хайповим продуктом — горілкою з доволі провокаційною назвою «Вакцина» — це сміливе, але зважене рішення з оцінкою всіх ризиків та розумінням того, що багато чого буде залежати від правильно розставлених акцентів. Саме за плануванням й реалізацією ефективного запуску комунікації Bayadera Group звернулась до NCG DIEVO.

Що ми мали на старті

На фоні інформаційного шуму, пов’язаного з вакцинацією, на ринок виходить новий бренд горілки «Вакцина». Продукт випускається в двох варіантах по 0,5 літри з різною рецептурою, але назви продукту дуже прості: Вакцина № 1 и Вакцина № 2.

Зрозуміло, що проєкт потенційно провокаційний і саме тому його потрібно було позиціонувати позитивно та в легкому форматі. Тому вирішили обіграти потоки новин та зробити акцент саме на інформуванні споживача про вихід на ринок нового продукту, а не тільки на назві продукту. Клієнт, крім коректного емоційного змісту, очікував досягти максимального охоплення аудиторії, мінімізації CPR та отримати якісні контакти завдяки високому рівню viewability.

Складність технічних обмежень (яку ми вирішили)

Одразу стало зрозуміло, що ще до початку роботи ми маємо вирішити всі ймовірні нюанси модерації креативів у Google та YouTube. Складність полягала в тому, щоб при створенні матеріалів з інформацією про продукт, не відбулося змішування таких тем, як «фармакологія», «вакцинація від covid-19» та «міцний алкоголь». Потрібно було уникнути появлення у споживача хибних асоціацій але, при цьому, ми мали бути впевнені, що інформація про продукт дістанеться саме тієї аудиторії, на яку розраховує клієнт.

Рішення: говорити з гумором

Спочатку народилась креативна ідея — подання інформації про продукт у форматі гумористичної новини. Але цей гумор не повинен був нікого образити або бути невірно трактованим. А отже, перед нами постала наступна задача — обираючи слоган для комунікації з аудиторією, досягти балансу між назвою продукту, слоганом та візуальним рішенням. І ми його досягли! Слоган «Тостування розпочато» і став тим самим бажаним балансом.

Це дозволило спрямувати посил у позитивно-веселій манері. Ми також повністю виключили з асоціативного ряду аудиторії будь-які згадки впливу продукту на настрій.

Як ми діяли

Наша медіастратегія для проведення комунікаційної кампанії полягала в комбінуванні різних інструментів для досягнення поставлених цілей. В результаті, для того, щоб привернути увагу аудиторії до продукту та, при цьому, не загубитись серед інших, було прийняте рішення використовувати комбінації нестандартних мобайл і десктоп форматів.

Це, з одного боку, дозволило оптимізувати вартість контакту, а з іншого — дозволило точніше працювати саме з тією аудиторією, яку міг зацікавити новий продукт нашого клієнта.

Чого ми досягли

На полицях магазинів продукт з’явився ще на початку квітня, а згодом стартувала і наша комунікаційна кампанія про цей продукт, яка тривала трохи більше як місяць.

За час не досить тривалої кампанії нам вдалося не тільки досягти бажаного для клієнта результату, а ще й перевищити заплановане охоплення цільової аудиторії на 38%, кліків — на 154% (229 110 кліків), а також переглядів відео — на 51%. Як результат, інформацію про продукт побачили користувачі 37 116 071 раз, що перевищує заплановані показники на 36%. Все це забезпечило покриття цільової аудиторії на рівні 86%.

При цьому на більшості майданчиків ми зафіксували більші показники, ніж планувалося. Найбільший приріст показів на YouTube Pre-roll (шляхом оптимізації вартості) і Facebook + Instagram. Нестандартний формат Floor ad спрацював найкраще, перевищивши очікування за кількістю кліків на 627% в результаті високого CTR. Це призвело до вищих показників клікабельности й зацікавленості продуктом. І також ми досягли вищих показників переглядів відео при розміщенні в програматік-платформі DV360.

Що ми отримали

«Згідно з дослідженням Brand Lift, після запуску кампанії кількість тих, хто її бачив склала 10,27% опитаних (+10 пунктів), при цьому збільшилась й кількість потенційних покупців. Своє бажання купити “Вакцину” в наступний раз висловили 9,41% (+6 пунктів), а знання про продукт підвищилося з 2,25% до 7,26%. І ми вже бачимо все це в результатах продажів, — коментує Олександр Пономарчук, маркетинговий директор горілчаного напрямку Bayadera Group. — На час написання цієї статті фактичні продажі цього бренду склали 350% від запланованого обсягу на рік».

«Умови успіху кампанії: влучно підібране креативне рішення та професійна робота з інструментарієм. Ми врахували інтерес до новин і знайшли правильну подачу продукту. Крім того, ми підібрали найбільш ефективні канали й інструменти, щоб досягти високих показників для клієнта», — зазначає Іван Кучеренко, CEO агенції DIEVO та партнер холдингу NCG.


Читайте також:

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Теги: брендингкейсикреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

У час, коли бізнес стикається з безпрецедентними викликами, а єдність стає вирішальним фактором стабільності, компанія УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО зробила стратегічний крок — оновила систему корпоративних цінностей і впровадила внутрішні стандарти компетенцій. Адже...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.