В Великобритании запретят сексизм в рекламе

Комитет рекламных стандартов Великобритании (Advertising Standards Authority, ASA) законодательно запретит использовать в рекламе сексистские стереотипы. Соответствующий кодекс правил вступит в силу с июня 2019 г., пишет The Guardian.

В обществе закрепились понятия, что с одной работой лучше справляются мужчины (чинят технику, управляют машиной), с другой — женщины (занимаются домашней работой). Рекламщики часто обыгрывают эти стереотипы. Например, ранее авиакомпания TUI Airways получила выговор за рекламные стикеры, которые раздавались детям на борту самолетов (в них мальчикам предлагалось стать пилотами, а девочкам — лишь стюардессами).

Теперь прибегать к таким приемам в Великобритании будет официально запрещено. К примеру, в рекламных материалах нельзя будет показывать женщину, у которой не получается припарковать машину, или мужчину, который не может выполнить работу по дому.

В ASA считают, что сексистская реклама ведет к ущемлению прав британцев по гендерному признаку. Запрет не решит проблему полностью, но это лишь один из шагов на пути к половому равенству, считают авторы новых норм.
Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...