На днях в Україні стартував безкоштовний онлайн-курс «Арт-Маркетинг. Як просувати власний культурний продукт». Провідні спеціалісти зі сфери маркетингу та культурного менеджменту діляться знаннями, досвідом, цікавими прикладами та трендами, що допоможуть художникам, музикантам, письменника зробити свої твори та проекти ще більш впізнаваними.

«Минулого року ми отримали шалений конкурс — 46 людей на місце. Це дало нам змогу зрозуміти, що попит митців на знання по просуванню своїх проектів набагато вищий, ніж ми очікували. Отже, ми вирішили перейти в онлайн. Цього року ми продовжуємо спільний з Українським культурним фондом проект по навчанню митців просуванню власних культурних проектів. Відтепер у кожного культурного діяча буде можливість пройти 5-тижневе навчання в будь-якому куточку України, виконати практичні завдання по власному проекту та отримати сертифікацію. А головне — тепер кожен з них зможе використовувати передові здобутки світового арт-маркетингу, щоб голос їх проектів зазвучав на повну», — розповіла авторка ідеї, організаторка та одна зі спікерів курсу Ольга Малиш.

Під час онлайн-курсу учасники зможуть навчитися ефективно презентувати власний проект перед потенційними партнерами, інвесторами, журналістами та громадськістю; створювати бренд культурного проекту; планувати базову стратегію просування культурного продукту; ефективно будувати взаємодію зі ЗМІ, успішно брати участь у прес-заходах, давати інтерв’ю, коментарі та відвідувати гостьові ефіри; повноцінно використовувати соціальні мережі для просування власного культурного продукту.

«І автори, і ЗМІ — союзники, яких об’єднує пов’язана з подією, із книжкою, музичним треком чи фільмом цікава інформація. Перші цю інформацію створюють і прагнуть поширити, другі — полюють на неї, щоб повідомити своїм читачам. Завадити цій гармонії може лиш те, що потенційно цікаву інформацію невірно подають. Відтак представники медіа вважають, що на них чекає щось нудне й не варте уваги. Щоб зацікавити ЗМІ, автори мають самі мислити, як ЗМІ, відчуваючи їхні потреби. На цьому я і звертатиму увагу в даному курсі», — поділився журналіст, спікер курсу Антон Семиженко.

Перед початком навчання учасникам пропонується пройти тест та оцінити свої початкові знання зі сфери маркетингу та sмм. Отримавши перше оцінювання, буде відкритий доступ до 5-ти модулів, в кожному з яких — безкоштовні відео-лекції від наших спеціалістів.

Організатори спільно зі спікерами курсу серед зареєстрованих відберуть 60 найцікавіших культурних проектів для безпосередньої участі у практикумі оффлайн у трьох містах України: Києві, Львові та Харкові.

До його участі запрошуються автори культурних проектів, що потребують просування. Участь безкоштовна за умови обов’язкової реєстрації за посиланням: https://bit.ly/2Lra3hA

Онлайн-курс «Арт-Маркетинг. Як просувати власний культурний продукт» відбувається за підтримки Українського Культурного Фонду.

Фото надане організаторами курсу

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

7 речей, які можуть з’явитися у домівках після пандемії

Онлайн-журнал Dezeen, найкраще медіа про архітектуру за версією The Independent, опублікував роздуми українського архітектора Сергія Махно про те, як можуть ...

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

MGID почала поширювати контент Червоного Хреста про коронавірус на благодійних засадах

В умовах перенасиченості інформаційного простору повідомленнями про коронавірус найбільш надійним джерелом інформації є офіційні міжнародні організації з охорони здоров’я, гуманітарні ...

UNIT.City запустив серію безкоштовних освітніх проєктів

Чотири нові проєкти покликані об’єднувати людей, які залишаються вдома, роблячи важливі знання доступними та відкриваючи світ нових можливостей віртуальної взаємодії. ...

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

[М] #stayhome HD

MEGOGO запустив інтерактивний канал, який закликає бути вдома

На медіасервісі MEGOGO розпочав мовлення інтерактивний канал [М] #stayhome HD, який зібрав найдобріші фільми про дружбу та любов. Канал мовитиме ...