В Україні з’явилась платформа термінових креативних рішень

Українські рекламодавці зможуть скористатись новою платформою термінових креативних рішень PLS Help, яку створили три провідні агенції Saatchi&Saatchi, Leo Burnett та Publicis, що входять до Publicis Groupe Ukraine.

Ресурс надаватиме компаніям унікальний сервіс зі «швидкої креативної допомоги» та пропонуватиме рішення по створенню ідей для іміджевої або продуктової кампанії, концепції подій, шоппер-маркетингу тощо.

Аби скористатися цією послугою, потрібно на офіційному сайті PLS Help заповнити бриф та погодити умови співпраці, після чого креативна команда, яка спеціально формується під конкретний проект,  бере 24 години на створення креативної ідеї.

«PLS Help – унікальна пропозиція на українському ринку, коли три агенції, які конкурують  у тендерах та рекламних фестивалях, можуть об’єднати свої зусилля для пошуку єдиного рішення. Від цього виграє клієнт, адже синергія трьох відомих професійних агенцій дозволяє отримати свіжий погляд та швидке креативне рішення тактичної задачі. Концепція ресурсу з’явилася у команд агенцій під час спільного воркшопу. Тому і назва PLS Help об’єднала у собі перші літери назв кожної із агенцій: Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi», бізнес-директор креативних сервісів Publicis Group Ukraine Олена Бакум-Рамола.

З детальними умовами роботи платформи можна ознайомитись на сайті PLS Help:  https://plshelp.com.ua.

Нагадаємо, Publicis Groupe – світовий лідер з маркетингу, комунікацій і діджитал-трансформації, основаних на алхімії креативу й технологій. В офісах групи, які відкриті у більше, ніж 100 країнах, працює  80,000 спеціалістів. В  Україні до групи входять креативні агенції (Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi), медійні агенції (Starcom, Spark Foundry, Zenith, Blue 449) та перформанс-маркетинг агенція Performics.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

чек-лист идеального ивента

«Мероприятие, к которому готовились, испортить сложно»: чек-лист идеального ивента

Любой план хорош до начала битвы. И спланировать мероприятие не всегда бывает легко. Существует много разных нюансов, о которых можно ...

Как AR- и VR-технологии дополняют креативные коммуникации бренда

Дополненная и виртуальная реальность уже много лет используется мировыми компаниями в их маркетинговых коммуникациях. Однако в Украине AR- и VR-технологии ...

Стикеры от UNDERDOG и ANGRY спрячут вас от взора Старшего Брата

Компания Underdog, которая занимается вопросами цифровой безопасности, и креативное агентство ANGRY создали набор многоразовых защитных наклеек по мотивам трех известных ...

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампаніюМолодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Молодий бренд FRIDAY™ запустив першу широку рекламну кампанію

Цьогорічна весна перетворила череду тижнів на суцільний уїкенд, а дні водночас зробила цілодобово робочими. В такому безладі людям подекуди бракує ...

Lobods проведуть онлайн-лекцію про ситуативний SMM

3 червня на CASES вийде онлайн-лекція «Ситуативний SMM: do’s and don’ts» Зої Лобод, співзасновниці діджітал-агенції Lobods. Певно, ви чули вислів ...

Стрибки з парашутом замість наркотиків. Соціальний проєкт MEX a member of Havas

Агенція MEX a member of Havas розробила соціальну рекламну кампанію, спрямовану на боротьбу з проблемою поширення наркотиків серед молоді. Завдання ...