В Україні створена платформа для автоматизації промо-кампаній будь-якої складності

Engager – це SaaS платформа, яка дозволяє ефективно планувати, аналізувати та контролювати польові проекти різних масштабів. Над створенням рішення і його тестуванням команда Havas Engage працювала 2,5 роки.

Завдяки простому механізму бізнес може істотно заощадити час роботи над кампаніями, знизити рівень зневажливого ставлення промо-персоналу до обов’язків, зменшувати помилки за рахунок автоматизації, а також отримувати якісну аналітику в онлайн режимі.

Основний функціонал платформи:

  • Можливість завантаження брифу проекту;
  • Складання анкет під різні типи проектів;
  • Призначення персоналу і його графіку роботи з прив’язкою до конкретних локацій (можливість пошуку точки в Google Maps);
  • Реєстрація польового персоналу в додатку з функцією check-in і check-out для відстеження часу роботи;
  • Миттєве завантаження фото-, аудіо- та відео- файлів;
  • Формування звітів зі всього проекту, по окремих містах, торгових точках і т.д.
  • Платформа Engager доступна не тільки в веб версії, але і в форматі мобільного застосунку як для iOS так і для Android.

 

Інструмент уже був використаний Havas Engage в рамках роботи над 150 маркетинговими кампаніями. Engager створений як незалежний програмний продукт, доступний для клієнтів і агентств. У його перевагах на сьогодні вже переконалися такі компанії, як Imperial Tobacco Ukraine, Sygenta, Hell, Nikon, Carlsberg, Глобине, Electrolux.

 

“Інструмент Engager показав свою ефективність в рамках наших спільних кампаній з Havas Engage. Тепер контролювати роботу персоналу в польових умовах набагато простіше і швидше. Команда оперативно отримує дані та може аналізувати їх у короткі терміни, тим самим гарантуючи якість послуг “, – зазначив Ігор Дмитренко, Shopper Activation Executive Imperial Tobacco Ukraine.

При покупці доступу до онлайн-платформи Engager, користувач також отримує IT-підтримку команди з технічних питань і вимог до безпеки. При бажанні компанія може отримати консультацію від фахівців із налаштування першого польового проекту або повноцінної підтримки кампанії командою Havas Engage.

«Бізнес впевнено переходить на онлайн управління і абсолютно нові інструменти для оптимізації бізнес-процесів. Ця тенденція не може обійти і таку сферу, як маркетинг. Engager – це актуальна та своєчасна розробка для сьогоднішньої цифрової ери, яку ми створили з урахуванням нашої експертизи, потреб українського бізнесу та реалій ринку », – говорить Володимир Зборівський, Managing Director Havas Engage.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Зрозуміло та просто про мікрофлору: CF.Digital розробили сайт для «Лактіалє» від АТ «Фармак»

Як відомо, пробіотики —  живі мікроорганізми, які необхідні людині для підтримки здорової мікрофлори та міцного імунітету. «Лактіалє» — лінійка пробіотиків, яка ...

Владислава Денис — нова президентка клубу ADC*UA

Новою президенткою клубу Арт-директорів України (ADC*UA) стала Владислава Денис, креативна директорка Cheil Ukraine. Владислава є членкинею клубу ADC*UA з 2013 ...