2 вересня в рамках конференції Future Lab 2021 презентували результати дослідження MarTech. Made in Ukraine 2021.
У цілому до опитування, що проводилось у липні-серпні 2021 року, долучились 75 компаній, а до загальної мапи потрапили 210 гравців.
Звіт повністю зосереджений лише на маркетингових технологіях, тому це дослідження не охоплює агентський бізнес та сервісні компанії. Були обрані лише ті гравці ринку, які відповідають щонайменше трьом із чотирьох критеріїв «українського мартеку»:
- компанія повинна мати технологічний продукт;
- компанія має юридичну реєстрацію в Україні;
- компанія має щонайменше одного засновника з України;
- як мінімум 30% команди знаходиться в Україні.
Для категорій обрали методологію та класифікацію Chiefmartech Supergraphic, які регулярно оновлюють карту MarTech компаній у світі.
У звіті опублікували загальний аналіз світового MarTech ринку та детальний огляд сфери маркетингових технологій в Україні. Основні інсайти дослідження:
- сьогодні на ринку існує понад 210 MarTech компаній (30% зростання відносно 2019 року);
- загальні інвестиції в український MarTech становлять $400 млн;
- понад 11 000 спеціалістів працюють у MarTech компаніях (що у 2,2 рази більше, ніж у 2019 році).
З повною версією звіту за результатами дослідження MarTech. Made in Ukraine 2021 можна ознайомитись за посиланням.
Проєкт реалізований з ініціативи комунікаційної групи dentsuUkraine, Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами, інвестиційної компанії BRISE Capital та агенції інновацій Center42. Партнером дослідження стала компанія YouScan.
Читайте також:
EVA в партнерстві з Анною Трінчер запускає нову комунікацію оновленого бренда GlamBee
Стоп фейк: 5 порад для боротьби з дезінформацією