Facebook в Україні користується 31% населення, а Instagram – 26%. Про це свідчать дані дослідження, яке провела комунікаційна група PlusOne цього року.

Після того, як кількість користувачів Facebook та Instagram досягла піку в лютому 2019-го, адміністрація FB здійснила масове видалення фейкових акаунтів. Кількість українських користувачів Facebook скоротилася з 13 до 12 мільйонів, а Instagram – з 11 до 10. Однак станом на вересень чисельність аудиторії відновилася.

Facebook загалом в Україні популярніший за Instagram, як у більшості європейських країн. Розрив між рівнем проникнення двох соцмереж найменший в областях, де раніше панували російські ВКонтакте та Одноклассники. Єдина область (окрім Донбасу та Криму), де Instagram популярніший, ніж Facebook, – Харківська.

В обох соціальних мережах переважає жіноча аудиторія (61%). Для молоді у віці до 29 років найпопулярнішою соцмережею є Instagram.

Протягом 2019 року посилилася тенденція переходу на мобільні пристрої користувачів Facebook. Соцмережею зі смартфону або планшету користується вже понад 12,3 млн юзерів.

Ознайомитись більш детально з дослідженням можна за посиланням.

Фото: censor.net.ua

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

MGID

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.

Havas PR Київ анонсує перезапуск: новий топ-менеджмент, концепція та стратегія

Агентство Havas PR Kyiv, яке входить до складу Havas Creative Group Ukraine, анонсує перезапуск команди. Даниїл Ваховський став керуючим партнером ...

Когда браузер становится боссом

В cookie-free рекламном ландшафте будущего браузеры и операционные системы встанут на страже цифрового маркетинга в качестве «привратников». И новый расклад ...

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa закликають мити руки та сидіти вдома

Спортсмени-олімпійці у соціальній рекламі від Visa показали, що вони миють руки, не забувають про антисептик і взагалі тренуються вдома.