В Таиланде торгуют баночками с грязным воздухом

Природоохранные организации Таиланда решили привлечь внимание к проблеме загрязнения воздуха в городе Чиангмай.

В последние месяцы в одноименной провинции бушуют лесные пожары, что и привело к ухудшению качества воздуха. Это сказывается не только на местных жителях Чиангмая (которые стали чаще жаловаться на болезни легких), но и на туристах (которые отменяют поездки в этот город). Так как местные власти бездействуют, природоохранные организации решили рассказать всему миру о данной проблеме.

В рамках проекта были выпущены специальные баночки, в который «запаковали» загрязненный воздух Чиангмая. На них разместили наклейки с датой упаковки и содержанием вредных веществ в атмосфере в этот день. Такие «сувениры» раздают туристам и просят их размещать фотографии в соцсетях для привлечения к проблеме внимания. Разработкой проекта занималось агентство J Walter Thompson Bangkok.

Вдохновителем стал швейцарский стартап, который продавал баллончики с чистейшим альпийским воздухом.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Агенція Dozen відкриває офіс у Польщі

Брендингова агенція Dozen відкриває офіс у Варшаві, який стане центральноєвропейським хабом компанії. Новий офіс очолить Олена Твердохліб, керівна партнерка і ...

Шість кампаній, що показують, як можна говорити на гострі соціальні теми

Як переконати людей замислитися про власну громадянську позицію за допомогою сторітелінгу, що висвітлює гострі соціальні проблеми.

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

+H22733-FW20_CleanClassics_FD_Stan_Smith-f_FU9609_shot17_MR_029_2048x2048px-657402

Clean Classics: Adidas Originals перевидає знакові силуети з метою зменшення пластикових відходів

adidas Originals перевидає свої культові силуети в рамках вирішення глобальної проблеми нашого покоління — пластикових відходів — і представляє спеціальну ...

Челендж для моряків та інфлюенсерів: як виглядає рекламна кампанія військових США

Військово-морські сили США залучили до челенджу «Sailor VS» ряд популярних відеоблогерів, запросивши їх позмагатися в майстерності з військовими моряками.

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.