• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

В різдвяній рекламі Coca-Cola димар для Санта Клауса будує вся багатоповерхівка

10 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Всі сусіди в багатоповерхівці об’єднують свої зусилля, щоб збудувати димар для Санта Клауса в цьогорічній різдвяній кампанії від Coca-Cola.

В центрі цієї кампанії, створеної агенцією Dentsu Mcgarrybowen та продакшн-компанією Rogue, опинився маленький хлопчик, який живе у багатоповерхівці, куди Санта Клаус, певно, не дістанеться, адже в ній навіть димаря немає. Тож хлопчик підбиває всіх сусідів збудувати хоч картонний димар, а в процесі навіть найбільші самітники долучаються до магії свята.

Ролик Real Magic at Christmas є продовженням рекламної платформи Real Magic. В ньому можна побачити чимало хитрощів, виконаних за допомогою можливостей камери.

Очільник креативної команди Саймон Ллойд, який має чималий досвід роботи над різдвяними роликами John Lewis, пояснює ідею так: «Магія є всюди навколо нас. Просто зазвичай ми її навіть не помічаємо. Ця історія відбувається в багатоповерхівці в США, але насправді вона може розгортатися де завгодно. Для більшості людей світу реальність така, що вони живуть одне в одного над головою. Вони так близько, але лишаються чужими одне одному! Але глобальна пандемія зблизила сусідів, як ніколи раніше. Минулого року багато кому святкування Різдва довелося скасувати. Тому зараз наша скромна різдвяна історія зосереджує увагу на тому, що є дійсно важливим: на спільноті та щедрості, які єднають нас у недосконалому світі».

Завершується цей ролик від Coca-Cola не прибуттям Санта Клауса крізь споруджений спеціально для нього димар, а подарунком для самотньої літньої жінки. Її запрошують до спільного святкового столу, де можна побачити і індичку, і (звісно!) Кока-Колу.

Оскільки кампанія є глобальною, ідея її доволі універсальна. А багатоповерхівка як місце дії дозволяє поєднати в одному кадрі різних людей та різні культури. До речі, хоча в ролику мова йде про Нью-Йорк, знімали його в Будапешті.

Окрім самого ролика кампанія Real Magic at Christmas передбачає ряд інших елементів, як-от:

  • Партнерство з Fareshare: промоакція Win a meal, give a meal, яка дозволяє виграти подарункові картки, роблячи пожертви на користь благодійної організації Fareshare, яка допомагає бездомним.
  • Hero the Driver: захід, який, серед іншого, передбачає спеціальний подкаст для тих, хто у свято за кермом, щоб ті не сумували, розвозячи всіх по домівках.
  • Bringing Real Magic to Life: телеканал та платформа Real Magic, які впродовж грудня пропонуватимуть глядачам різноманітні активації.

Джерело


Нагадуємо:

Космічна прибулиця знайомиться з Різдвом в новому ролику John Lewis.

Як Coca-Cola відзначала магію Різдва минулого року.

Реклама Real Magic від Coca-Cola: парадокс вторгнення в геймерський світ.

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїріздво

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.