Всі сусіди в багатоповерхівці об’єднують свої зусилля, щоб збудувати димар для Санта Клауса в цьогорічній різдвяній кампанії від Coca-Cola.
В центрі цієї кампанії, створеної агенцією Dentsu Mcgarrybowen та продакшн-компанією Rogue, опинився маленький хлопчик, який живе у багатоповерхівці, куди Санта Клаус, певно, не дістанеться, адже в ній навіть димаря немає. Тож хлопчик підбиває всіх сусідів збудувати хоч картонний димар, а в процесі навіть найбільші самітники долучаються до магії свята.
Ролик Real Magic at Christmas є продовженням рекламної платформи Real Magic. В ньому можна побачити чимало хитрощів, виконаних за допомогою можливостей камери.
Очільник креативної команди Саймон Ллойд, який має чималий досвід роботи над різдвяними роликами John Lewis, пояснює ідею так: «Магія є всюди навколо нас. Просто зазвичай ми її навіть не помічаємо. Ця історія відбувається в багатоповерхівці в США, але насправді вона може розгортатися де завгодно. Для більшості людей світу реальність така, що вони живуть одне в одного над головою. Вони так близько, але лишаються чужими одне одному! Але глобальна пандемія зблизила сусідів, як ніколи раніше. Минулого року багато кому святкування Різдва довелося скасувати. Тому зараз наша скромна різдвяна історія зосереджує увагу на тому, що є дійсно важливим: на спільноті та щедрості, які єднають нас у недосконалому світі».
Завершується цей ролик від Coca-Cola не прибуттям Санта Клауса крізь споруджений спеціально для нього димар, а подарунком для самотньої літньої жінки. Її запрошують до спільного святкового столу, де можна побачити і індичку, і (звісно!) Кока-Колу.
Оскільки кампанія є глобальною, ідея її доволі універсальна. А багатоповерхівка як місце дії дозволяє поєднати в одному кадрі різних людей та різні культури. До речі, хоча в ролику мова йде про Нью-Йорк, знімали його в Будапешті.
Окрім самого ролика кампанія Real Magic at Christmas передбачає ряд інших елементів, як-от:
- Партнерство з Fareshare: промоакція Win a meal, give a meal, яка дозволяє виграти подарункові картки, роблячи пожертви на користь благодійної організації Fareshare, яка допомагає бездомним.
- Hero the Driver: захід, який, серед іншого, передбачає спеціальний подкаст для тих, хто у свято за кермом, щоб ті не сумували, розвозячи всіх по домівках.
- Bringing Real Magic to Life: телеканал та платформа Real Magic, які впродовж грудня пропонуватимуть глядачам різноманітні активації.
Нагадуємо:
Космічна прибулиця знайомиться з Різдвом в новому ролику John Lewis.
Як Coca-Cola відзначала магію Різдва минулого року.
Реклама Real Magic від Coca-Cola: парадокс вторгнення в геймерський світ.