В поездах киевского метро расклеили новые карты-схемы

Об этом сообщает пресс-служба КП “Киевский метрополитен”.

“В тестовом варианте карта будет функционировать в течение месяца. И только после общественного обсуждения появится ее окончательная версия, которая будет размещена во всех вагонах на трех ветках метрополитена”, – отметили в метро.
На новой карте, в частности, появились маршруты скоростных трамваев и указатели до обоих аэропортов.

Карту-схему для столичной подземки бесплатно и по собственной инициативе разработала группа “Агенты перемен” во главе с дизайнером Игорем Скляревским.

“Мы активно начали сотрудничать с активистами. Приятно, что в такое трудное для страны время у нас немало неравнодушных киевлян, которые стремятся сделать свой город лучшим, а общественный транспорт более удобным для миллионов пассажиров”, – отметил советник начальника КП “Киевский метрополитен” Дмитрий Пеклун.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Компанія ІDS Borjomi Ukraine презентувала новинку — Morshynska plus AntiOxi Water

Природна «Моршинська» + сучасні інновації = мінеральна вода з антиоксидантами та мікроелементами Morshynska plus AntiOxi Water. Компанія ІDS Borjomi Ukraine ...

Легендарний бренд снеків Cheetos доступний в Україні

Оновлення в лінійці брендів PepsiCo в Україні — вже з лютого цього року популярні у всьому світі кукурудзяні снеки Cheetos ...

Львівські дріжджіЛьвівські дріжджі

Бренд «Львівські дріжджі» показав, як звучить випічка, в ASMR-форматі

Бренд «Львівські дріжджі» разом із агенцією HASHTAG створили серію релакс ASMR-відео, які показують процесс приготування дріжджової випічки як медитацію. Вишукані ...

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Діджитал-агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для Parimatch Ukraine

Агенція CF.Digital розробила корпоративний сайт для бренду Parimatch. Сайт покликаний розповісти про соціальну відповідальність бізнесу, меценатство, спонсорство, освітні програми та ...

Аудіосеріал_Куренівка_історія київського потопу

MEGOGO розпочинає власне виробництво аудіосеріалів

Медіасервіс MEGOGO розпочав власне виробництво напряму аудіосеріалів. Відсьогодні, 23 лютого, на MEGOGO з’явився перший аудіосеріал «Куренівка: історія київського потопу», присвячений ...

Українські рекламісти додали свої плейлисти на Twenty Songs — платформу музичних вподобань рекламників світу

Українські рекламісти зробили свій внесок у платформу, на якій зібрані музичні плейлисти креативників з кращих рекламних агенцій світу. У проєкті ...