Американская корпорация Google выплатит Италии налогов на 320 млн евро за регистрацию доходов от рекламы на Бермудах и в Ирландии, пишет портал ANSA.it

 

 

По данным налоговых органов, налоги не были уплачены с базы в €800 млн в 2008-2013 годах. Представитель Google заявил, что соглашение пока не достигнуто, однако компания активно сотрудничает с налоговыми органами.

 

Как отмечает газета La Republica, в конце 2014 правительство Ирландии приняло решение о необходимости изменить ситуацию, когда многие крупные компании, типа Amazon и Microsoft, использовали страну в качестве «налоговой гавани».

 

В декабре 2014 года Google заявил о закрытии новостного агрегатора Google News в Испании. По словам главы подразделения Ричарда Гинграса, причиной стало принятие законопроекта, который обязывает новостные агрегаторы платить за размещение в поисковой выдаче фрагментов текстов СМИ. После стало известно, что в Евросоюзе не исключают возможности введения налога для Google и других интернет-компаний из США.

Источник: РБК

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.